Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lizanne123 schreef:Mijn merrie is een zwaar type, allerminst een bloedmerrie.
Ben weer even aan het snuffelen geweest, Equador lijkt zo op de foto wel qua type bij mijn paard passen, beetje zwaarder gebouwd. Geeft deze wel wat beweging mee? Dat heeft m'n merrie echt wel nodig. Volgens de statistieken valt dat een beetje tegen. Staat in ieder geval niet gek ver bij mij vandaan en kan ik nog eens gaan bekijken. Ik denk niet dat je een hele slanke, "dunne" hengst bij een zware merrie moet zetten. Lord leatherdale is ook schitterend mooi.
Vero83 schreef:ja ik moet zeggen een vriendin van mij heeft 2 special D een merrie en een hengst van 2,5 alle 2 zwart
de merrie is in omgang in groep van andere paarden veel te hevig maar qua rijden nog nooit 1 stap verkeerd gezet 5 jaar had 6 maanden stilgestaan en was maar 3 maanden gereden awel nooit 1 stap verkeerd gezet!
de hengst is 1.70 en 2,5 jaar mooi kruis, mooie draf en super braaf je kan bij hem zo in de stal gaan liggen hij is de rust zelf... wel nog niet zadelmak.
Wat special D wel doorerft zijn hun hele fijne kopjes, ik moet zeggen super paarden zijn dit!
van mij geen slecht woord