tamoreliefje schreef:Hee dit is tof, van het voorjaar stond lorain haar veulen duraine te koop. Ik wou er naar gaan zien maar de dame belde de zelfde avond al dat het verkocht was
, had ze graag gekocht voor papier alleen al. Heb jij dat veulen zelf nog gezien? Mss moet je voor tuschinsky gaan?
mijn begin post..
amaze schreef:Ik heb onlangs een ''nieuwe'' fokmerrie gekocht en ze is nu drachtig van Metall en uitgeteld op 28 maart
.
Omdat ik enigzins ''exclusief'' wil fokken, heb ik besloten hengsten met Krack ,Jazz ,Ferro en Gribaldi bloed ,in principe,niet te gebruiken.
Duitse hengsten hebben mijn lichte voorkeur ,maar dan moeten ze wel door het KWPN goedgekeurd/erkend worden.,
Lorain heeft als 3 jarige een IBOP gelopen met als cijfers Stap: 8 ,Draf: 9 ,Galop :8
Wie heeft er een goede tip
...en daar is nu ook nog Sandro hit bij gekomen....

Nee ik heb het veulen niet gezien ,alleen een foto .Ik heb Lorain op 21 oktober gekocht.
Hee dit is tof, van het voorjaar stond lorain haar veulen duraine te koop. Ik wou er naar gaan zien maar de dame belde de zelfde avond al dat het verkocht was
, had ze graag gekocht voor papier alleen al. Heb jij dat veulen zelf nog gezien? Mss moet je voor tuschinsky gaan?
ls 3 jarige een IBOP gelopen met als cijfers Stap: 8 ,Draf: 9 ,Galop :8