Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

feincera schreef:Cumano fokt niet altijd groot, integendeel... Ik heb er al een paar gezien, en die waren eerder klein.
Is hij dan opnieuw goed vruchtbaar trouwens?
Clinton blijft favoriet! Misschien gaan we binnenkort wel eens naar hem kijken.

Quazzle schreef:Calido vererft vermogen, maar weinig lengste en grootte. Ik denk dat je moet verder zoeken naar een zoon of kleinzoon van Capitol. Die lijn staat bekend voor vermogen en kracht. Calvaro Z heeft maar jonge veulentjes. Zijn nog niet erg uitgegroeid. misschien moet je eens richting Corland gaan kijken. Clinton I zou idd ook geen gekke optie zijn! cancara's paroductie ken ik niet zo goed
monique1973 schreef:Met Cumano wordt gedekt dit jaar i.v.m. de peesblessure.... jammer genoeg, stond bij mij ook bovenaan de lijst.
...wel met diepvries trouwens besita schreef:Quazzle schreef:Calido vererft vermogen, maar weinig lengste en grootte. Ik denk dat je moet verder zoeken naar een zoon of kleinzoon van Capitol. Die lijn staat bekend voor vermogen en kracht. Calvaro Z heeft maar jonge veulentjes. Zijn nog niet erg uitgegroeid. misschien moet je eens richting Corland gaan kijken. Clinton I zou idd ook geen gekke optie zijn! cancara's paroductie ken ik niet zo goed
pff soms praat je toch ook maar wat ...er lopen al internationale springpaarden rond van Calvaro
easy,ClintonI,ClintonII en Hirtin en dat betuigd dat deze stam wereld klasse is.