Ze is een nu 2 jarige nrps merrie. Haar vader is de Welsh (en nrps) goedgekeurde pony hengst Kraneveld's Kadans en haar moeder is de ster merrie Lizzy van de nrps hengst Irakion.
De belangrijkste punten die ik in de hengst zoek is een mooi model (niet te smal (de hengst mag best wat body en massa hebben) en voldoende maat, maar wel een D-pony) met uitstraling, zeer goede beweging, maar bovenal een top karakter.
Het doel is een aansprekende dressuur pony te fokken met veel uitstraling en goede beweging, die door kinderen gereden moet kunnen worden (dus een goed karakter met goede instelling).
Dit is mijn pony:

Ze lijkt hier erg onderstandig te zijn, maar dat is vooral een ongelukkig moment. Alleen zo geen betere recente stand foto van haar.

Ik zit nu met Cassanova Du Bois in mijn hoofd voor haar, in ieder geval dat model een beetje. Kleur maakt overigens niet uit, beweging en uitstraling vind ik belangrijker dan kleur. Zit zelf nog niet zo in de pony's (komt verandering in, haha), dus ook nog niet veel inzicht in goede lijntjes, etc.