Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:De Pacific loopt inmiddels 1.60.... zou er geen moment over twijfelen en d'r gelijk weer bij Pacific doen.
Als je beeldmateriaal wilt kan ik dat sturen, ze heeft veel beweging en lossigheid. liespr schreef:Citaat:De Pacific loopt inmiddels 1.60.... zou er geen moment over twijfelen en d'r gelijk weer bij Pacific doen.
Dus dit, de combinatie heeft zich al bewezen. Maar je fokt ook veelzijdig, want Pacific heeft een hoge dressuurindex.
Ben natuurlijk een beetje bevooroordeeld omdat ik zelf een Pacific merrie heb.Als je beeldmateriaal wilt kan ik dat sturen, ze heeft veel beweging en lossigheid.
hoogendroog schreef:StinoT: het gaat bij fokken om het zoeken van de juiste combinatie van hengst en merrie... je kunt hier -ik noem maar wat- Kannan of Quickly de Kreisker op zetten en er kan een ezel uitkomen die niet hoger kan dan 1.30m... Pacific heeft zich al bewezen bij deze merrie. Een tophengst garandeert geen topnakomeling.