ik ben mij rustig eens aan het oriënteren om misschien in de nabije toekomst een veulentje van mijn prachtige Hackney merrie te fokken maar heb nog geen idee wat een goede hengst zou kunnen zijn voor haar. dus ik ben benieuwd naar jullie ideeën.
even wat info over mijn meisje:
naam: Magic Valentine
leeftijd: 9 Jaar
Stokmaat: +/- 1.60
Karakter: Magic is erg leergierig en lief, ze werkt graag voor je en vind het ook leuk om te werken ze is altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en pakt dit makkelijk op. kan soms wel onzeker zijn en te zoekend zijn naar hulpen. wel is ze een ontzettende zenuwpees. van het minste kan ze gespannen raken en deze spanning houd ze ook lang vast.
Afstamming
Vader: Rayo
Moeder: magic incredible girl
VV:Plain's windfall
MV:holypark Jubilation
wat ik graag zou willen:
- betere galop
- iets zelfverzekerder
- minder heet/zenuwachtig
qua bouw zou ik niet veel anders willen, Magic's wendbaarheid en soepelheid vind ik heerlijk. een iets steviger/grover paard zou ik wel mooi vinden maar dit zal de wendbaarheid en soepelheid in de weg zitten denk ik dus hoeft van mij niet. de hoogte rond de 1.60m zou het beste zijn. ik ben zelf maar 1.56 namelijk
zou niet graag kleiner willen hebben maar ook zeker niet te groot. Kleur vind ik minder belangrijk maar als ik dan toch m'n voorkeur uit moet spreken.. liefst niet bruin of vos. ik ben wel gek op bont
Deze foto is van vorige jaar

recente foto:
Dan ga je van het ene uiterste naar het andere en hoop je maar ergens in het midden uit te komen? Nee, dat idee zou ik maar gauw laten varen. De types konden bijna niet verder uit elkaar liggen