Hallo, Mijn paard is een Oscar x Negro en wil hier over een tijdje een hengst op.
Informatie over haar: Ze is 162 Gevoelig merrie in de mond Kijkerig met rijden maar naar een tijdje let ze op mij Top karakter op stal en met poetsen Als ze ergens geen zin in heeft met rijden laat ze dat goed merken door nukkig te zijn
(Foto van het paard zie mijn profiel)
Ik zou er sowieso graag een dressuurhengst op willen die het formaat groter fokt. Dat het veulen wel iets groter wordt als 165.
Wie heeft raad voor mij??
Laatst bijgewerkt door iris271 op 15-10-13 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt
als dit het type is dat je wilt fokken zou je ook nog bij de gelderse tak kunnen kijken, bv een alexandro
_Zsazsa_
Geplaatst: 15-10-13 15:46
Ik zou ook voor een hengst gaan met bloed maar vooral voor een hengst met een zeer correct model. Ik vind je merrie namelijk op de rug lendenen en achterhand niet erg goed. Misschien Charmeur, Zjengis khan, Desperado en ook ik zie Lord Leatherdale voor haar wel zitten... Dat zijn grote correct gebouwde hengsten. Zhivago kan indd ook meer model meegeven. Ik vind de merrie niet zozeer zwaar, als ze wat hoogbeniger zou zijn zou het al schelen.
Als je zoveel geld te besteden hebt zou ik overwegen om een leuk jong paard te kopen, denk dat je dan veel minder kwaliteit krijgt dan een De Niro veulen uit deze merrie