KWPN-stamboekmerrie (kan zijn dat ik haar omzet naar NRPS en daarin grote kans dat ze sterwaardig is)
Rockefeller (v. G-Ramiro Z) x Nimmerdor. Linkje horsetelex: http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/29181
stokmaat: 1.66
Heeft M1 dress gelopen en is daarna voor recreatie verkocht. Nu sinds kort weer terug en ik wil met dispensatie opnieuw met haar in de sport beginnen dit najaar.
Heeft 1 nakomeling van Florencio, welke meteen ook maar nederlands kampioen op de keuring van het NRPS is geworden (2004)!
Merrie is werkwillig, maar gevoelig qua karakter. Is vrij snel onder de indruk van dingen, maar wel absoluut eerlijk. Staat ook vrij hoog in het bloed (53

Doel, een correct sportpaard met potentie voor wat hoger werk fokken, ik verwacht geen toppaard, maar wel een leuk dier voor iemand met ambities. Qua bloedlijn is ze vrij allround gefokt en dat is ook prima. Ik wil er geen 100% springhengst op, maar een leuke allround/dressuurhengst met goed beenwerk.
Merrie is een goede moeder en het veulen dat we van haar gehad hebben toont zeer veel souplesse en draagkracht, maar heeft ook haar sensibiliteit meegekregen.
geen super standfoto, ik weet het