Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tessa_ugo schreef:Heb je misschien een foto van je merrie? (Het liefst stand) Is wat makkelijker oordelen.
Wat voor veulen wil je er eigenlijk uitkrijgen? Wel echt dressuurgefokt neem ik dan aan?
Dus graag wat meer souplesse, maat en lichtvoetigheid? Ik zal eens nadenken.
Ik zal even kijken hoe dat ook alweer werkt om hier een foto op te plaatsen. Een standfoto heb ik zo niet, misschien wel één redelijk vanaf de zijkant. Zal even kijken!
Tessa_ugo schreef:Wat een gaaf dier!! Ja, ik ben over het algemeen helemaal gek van Sorento. Geeft vooral aan zijn kinderen veel maat door en brengt over het algemeen hele lichtvoetige dieren, met een sterk ondertredend achterbeen. Ik denk dat hij op je merrie helemaal niet zal misstaan. Ook geeft hij veulens die niet zo bloederig zijn als bijvoorbeeld een Jazz (uitzonderingen daar gelaten)
Ik vind jou merrie trouwens helemaal niet verkeerd gebouwd (in hoeverre ik dat kan zien) Zou misschien iets 'hoger op de benen mogen', maar ik zie zo snel geen punten die echt verbetert moeten worden. Hoe zijn haar gangen, stap, draf? Gaaf dat je een veulentje gaat fokken!
Vind het alleen wel super lastig om een keuze te maken, zijn zoveel bloedmooie hengsten!