Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
essiesilly schreef:nou je hebt het zelf al gezegd, united vergroot maar voegt absoluut geen lengte toe en san remo (vind dit trouwens 2 heeeeell verschillende hengsten, vanwaar de keuze uit deze 2? ) vergroot volgens mij nou ook niet zo
heb je nog iets anders op je lijstje staan?

maar die staat dus al op je lijstje.timilon schreef:ik wilde net "Rhodium" roepenmaar die staat dus al op je lijstje.
ben een Rhodium(x tuigpaard) aan het beleren.
super cool in het hoofd, groot( 1.74 nu 4 jaar), mooi opwaarts gebouwd.
goed in het rechthoeksmodel.
heel fijn bewegen(tuigpaard is eigenlijk nergens te zien).
charissiej schreef:Ik heb zelf mijn merrie 2 jaar geleden laten dekken door San Remo, juist om te vergroten. Ik ken veel kleinere merrie's met grote nakomelingen van San Remo. Mijn San Remo is nu 2 jaar en 1.66m. Dusabsoluut niet klein terwijl mijn merrie's vorige veulens nooit groter zijn geworden dan 1.65. Jah, miss toeval dat ik alleen grote San Remo's ken?
rhodium geeft eeecht geen koeler karakter, tuurlijk er zijn brave bij hoor maar als je voor een rustig karakter zet, streep die dan weg
Alleen gaat mijn lijstje van 1 hengst (daarna weer internet op) naar 6 hengsten en weer terug. hahaha
maar beter voor deze merrie. Die doen we wel op een andere.