Bedankt!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anne_GTI schreef:Leuk dier! Alleen zijn jaarlingen altijd gewoon lastig om te beoordelen. Ze lijkt zo op de foto wel knap te bewegen.
...ik ben zo benieuwd..
Lante schreef:Voor een jaarling vind ik haar al best ontwikkeld en ik vind dat ze goed in elkaar zit. Persoonlijk zou ik me er absoluut niet voor schamen, maar over eventuele predikaten als driejarig; dat is niet te beoordelen; sowieso niet op deze leeftijd en ook sowieso niet aan de hand van een paar foto's.
Rijd zelf ook een Jetset, wat lui van aard, maar als ze loopt is ze een plaatje. Werkt graag, leert makkelijk en zowel dressuurmatig als springmatig te berijden.
)
Karennnn schreef:Ik vind het een heel royale jaarling, zou haar eerder twenter schatten.
Maar adhv deze foto's is het heel moeilijk te beoordelen, ik zie namelijk 3 totaal andere paarden op foto 2,3 en 5. Op foto 3 lijkt ze een behoorlijk zware hals te hebben, welke ze op foto 5 niet heeft (natuurlijk door de manier van lopen en hoe ze zich zet)
Daarom vind ik het heel moeilijk om hier iets meer over te zeggen.
Ze is heel aansprekend en lijkt zeker geen echte 'exterieurfouten' te vertonen.
Op foto 5 vind ik haar een hele mooie bovenlijn hebben, al vertekenen de manen aan de schoft een beetje. (lijkt het dat ze een hogere schoft heeft door de manen die daar 'vliegen')
Ze heeft ook een leuk expressief koppie er op staan
Komt vast helemaal goed, 't is zeker geen naarling! succes ermee!
kaas_ schreef:Leuk paardje hoor! Het eerste wat mij opviel was de hals op foto 2 die vind ik erg mooi. Op de laatste foto loopt ze ook al flink, ben benieuwd hoe dit later uit gaat pakken
trouwens, staan jou paarden in beilen zelf?
..