Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tinky12 schreef:Kun je het weidegenootje niet gewoon meenemen? Anders krijg je middelen als Sedasan of tranqiugel...die heeft een inwerkingstijd van ongeveer 20 minuten en een werkduur tot zo'n 8 uur (mijn ervaring,in de bijsluiter spreken ze van een uur inwerken en 8-12 uur werking).
Er zitten wel nadelen aan deze pasta...bij hengsten/ruinen kan het zijn dat ze gaan uitschachten,als dit te lang duurt kan het inschachten een probleem worden.In enkele gevallen is penusamputatie noodzakelijk...
Ook met voeren moet je oppassen...geen hooi in de trailer totdat ze weer goed wakker zijn,anders kunnen ze verstopping krijgen.
. Neen, dan zit mijn Haflingertje meer of 8 uur op de trailer, hij is nog heel jong en ga hem geen trauma doen oplopen, hij laadt zo al niet graag. Ander paard is verkocht, dus dan zit hij alleen op de terugweg.
.
Lees goed de gebruiksaanwijzing en geef de gel een uurtje van te voren.Je ziet de oogjes vanzelf loom worden...inladen en wegwezen.
.
. Arakhan schreef:Ok, thx.
Waarom extra halster en touw? In de trailer gaat ze die toch niet kapot trekken zeker?
Zal ik doen, laat zeker iets weten.
) ik heb dat niet bij me omdat die van mij heel makkelijk laden en lossen