Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mizz_Lynnie schreef:dit zou toch onmogelijk zijn, hebben ze mijn handtekening en goedkeuring niet nodig?
Jeanine84 schreef:Mizz_Lynnie schreef:dit zou toch onmogelijk zijn, hebben ze mijn handtekening en goedkeuring niet nodig?
Jij geeft je paard toch aan hen? Met papieren en alles, welke mondelinge afspraken zijn er dan gemaakt?
aerdenhout1 schreef:En wat is in jou ogen...verwaarlozen?? Krijgt hij niet genoeg te eten? Wordt hij mager?? Of is het alleen dat ze geen contact meer met je willen ( of kunnen) over het paard?
cissy schreef:helaas voor jou heb je dan pech, als je een paard verkoopt kun je m ook niet terughalen als de nieuwe eigenaar er niet goed voor zorgt.
Zijn zij ook een speciale instantie die voor mishandelde paarden zorgt? adverteren ze er officieel mee bijvoorbeeld?
en wat doen zij in jouw ogen verkeerd waardoor jij hem weg wilt halen? misschien is er wel niks aan de hand en hebben ze alleen een andere manier van huisvesten, heb je foto´s dat hij niet goed wordt behandeld?
cissy schreef:12 paarden op 4 hectare!!! mijn paard mocht willen dat ze zoveel ruimte had!
mok schurft kunnen ze niks aan doen, hoefbevangenheid misschien ook niet, als je paard niet gewend is aan gras en nu wel in vol gras staat dan gebeurt dat nou eenmaal....
als ze er niks aan doen dan heb je een punt maar heb je daar bewijzen van? misschien doen ze er wel alles aan en zie jij dat alleen niet.
en geen foto´s sturen kan ik inkomen, je hebt het paard afgestaan dan hoeven ze je toch niet steeds foto´s te sturen? if heb je dat afgesproken?
je noemt allemaal redenen die ik niet echt belangrijk genoeg vindt om het paard terug te halen
Mizz_Lynnie schreef:cissy schreef:12 paarden op 4 hectare!!! mijn paard mocht willen dat ze zoveel ruimte had!
mok schurft kunnen ze niks aan doen, hoefbevangenheid misschien ook niet, als je paard niet gewend is aan gras en nu wel in vol gras staat dan gebeurt dat nou eenmaal....
als ze er niks aan doen dan heb je een punt maar heb je daar bewijzen van? misschien doen ze er wel alles aan en zie jij dat alleen niet.
en geen foto´s sturen kan ik inkomen, je hebt het paard afgestaan dan hoeven ze je toch niet steeds foto´s te sturen? if heb je dat afgesproken?
je noemt allemaal redenen die ik niet echt belangrijk genoeg vindt om het paard terug te halen
je weet niet wat ik heb afgesproken
en mijn paard niet gewend aan gras?
voor hij naar daar ging stond hij al op de weide
en 4 hectare voor 12 paarden is echt niet voldoende hoor
ik ben hier niet gekomen om een discussie ofz te beginnen ik ben gekomen om raad te vragen
cissy schreef:die raad krijg je toch ook? je hebt geen poot om op te staan. en zolang jij niet verteld wat je hebt afgesproken dan kunnen we je ook niet helpen omdat wij verder de situatie niet kennen. Je vraat om raad maar geef dan wel info.
dblijham schreef:Ik heb hier 5 paarden en pony's op 1 hectare staan, 2 hebben er mok en ik ben net van een enorme schimmelinfectie af waar 3 van de 5 behoorlijk kaal van werden. Daarbij staat er ook nog 1 die geprobeerd heeft om zijn linkerachterbeen los te snijden van zijn lijf aan de omheining ( schrikkoord).
Om dat op te lossen heb ik in 5 week tijd 12 keer de veearts op het erf gehad. Ben nu al bang voor de rekening.
Wat ik bedoel te zeggen is dat dit soort dingen geen verwaarlozing hoeven te betekenen, als je geen contact met die mensen zoekt weet je ook niet wat ze misschien doen om van de problemen af te komen.
Mizz_Lynnie schreef:cissy schreef:die raad krijg je toch ook? je hebt geen poot om op te staan. en zolang jij niet verteld wat je hebt afgesproken dan kunnen we je ook niet helpen omdat wij verder de situatie niet kennen. Je vraat om raad maar geef dan wel info.
zij hebben mij met hand en tand belooft om regelmatig iets te laten weten hoe het gaat met hem en ze hebben ook gezegd dat ze foto's ging sturen
maar geen van beide doen ze