Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en rustig door oefenen. Succes. en wát gaat er hier dan fout....!?Citaat:ik heb een jong paard die verder nog niks kan...
maar ik wil er mee naar les en ik wil er gewoon mee weg kunnen dus moest ze van ons toch leren op de trailer te gaan.
lovezoef schreef:we rijden niet hard we gaan zo ongeveer stilstaand door de bochten maar ze valt gewoon om...:S
maar we hebben haar idd wel rechts staan dat was de kant die zei het lieft op wou dus dachten we dat dat wel goed zou zijn en bij mijn pony werd ook aan de rechterkant geoefend...
Succes in ieder geval. Mocht het niet lukken neem eenslovezoef schreef:het trailer laden is verder geen probleem.. zolang ze die lijn achter zich heeft is er niks aan de had dat doet ze ook heel ontspannen.
maar als ze er op staat en wij gaan weg dat ze ons niet meer ziet dan is ze braaf tot ze geen zin meer heeft dat is natuurlijk super fout als we haar er dan uit gaan halen dus hebben we haar een paar keer laten staan en dat ging dus weer super goed dan geeft ze zich vanzelf over maar ik heb er ook een keer bij in gezeten toen we naar de kliniek gingen om haar suf te spuiten ( een heel klein stukje dus!!) dan is ze super braaf maar toen reden we half stilstaand de oprit op met een bocht en toen viel ze echt helemaal om!! dus toen dacht ik dat dat schot er toch wel beter uit kon dat ze steviger gaat staan.....
en een hooi net hebben wij niet in de trailer want onze pony had van de vorige eigenaar een trauma aan de trailer die is naar mensen geweest die met probleem paarden werken en die zeiden dat dat heel erg gevaarlijk was als een paard een paniek aanval krijgt en steigert en gaat maaien met zn benen zit ie vast in het hooi net...