afgelopen donderdag is mijn paardje aan gekomen en de week daar voor had ik dus al geregeld dat hij daar kon staan. op het eerste zicht was echt een super leuke vrouw zelf ook bezig met de paarden en alles wat ik zocht in een stal.
nou het begon al toen hij net aankwam.. ze zat zich er al helemaal mee te bemoeien hoe hij de trailer uit moest.. ( terwijl hij het heel netjes en snel dee ) maar ohnee... hij moest dit niet hij moest dat niet.. en zij maar rond rennen ..
nou toen ging ik hem naar zn stalletje brengen... lag er stro in nog van eht vorige paard....
terwijl de afspraak was dat hij op vlas kwam te staan... ja zegt ze ik vind het zo zonde om weg te gooien want dit is nog goed stro... de volgende dag zou zij hem buiten zetten want ik moest naar mn stage.. kom ik savonds aan.. staatie op een stukje zand ( vind ik niet eens erg ) maar zonder wat te eten terwijl hij gewent is hee de dag door te kunnen eten ... dna heeft ze nog in mn spullen lopen graaien en mn leren halster om gedaan en omgelaten .... nou je kan wel raden hoe die er uitzag
dan mag ik niet eens mee beslissen over het voer... nou en als klapper op de vuurpijl.. wil zij nog kunnen beslissen waar ik mn halster moet hangen .... echt ik sta er nu 2 dagen en word er echt helemaal gek van.. ik wil hier echt niet meer blijven staan.. ik zou bij een vriendin kunnen staan die zelf nog een stal over heeft..
alleen het probleem is... ik heb nu al 175 euro betaald en niks van een contractje getekend... kan ik dit nog terug vragen als ik verhuis??
bedankt voor het lezen van het lange verhaal en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes Mandy