Ik heb er geloof ik al een stuk of 20 gezien en gereden maar er zat nog niet het paard tussen. Ze beloven op de advertentie allemaal dingen die niet over een komen met het paard.
Gister was echt de druppel. Zouden voor de zoveeeelste keer een rondje Nederland gaan doen, dachten hebben alles goed geregeld meteen 5 paarden in 1 klap.
Zijn we op weg naar de eerste, worden we gebeld door de mensen waar we als 2de zouden gaan kijken, sorry maar het paard is verkocht!
Dus wij weer balen, komen we bij het eerste paard, is een hele leuke dat gelukkig wel, dus niet het stuk voor niets gereden (wonen in limburg moesten naar gelderland)
Daar klaar op naar de volgende maar nummer 3, staat in evh maar nee, we worden gebeld, ja sorry het paard is verkocht
Zeeen van tijd over tot nummer 5 (staat in belgie) zijn we maar even naar hypo weert gegaan om onze tijd te verdoen.
Zijn we op weg naar nummer 5 staan bijna voor de deur, was nog 5 min rijden, wordt er gebeld en je raad het al het paard is verkocht!!!!
Gelukkig was de eerste heel leuk en gaan we maandag voor een 2de keer kijken. Ik vind het alleen zo jammer dat de mensen niet eerder afbellen.