Het leed dat een paard zoeken (en kopen) heet!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lucifertje

Het leed dat een paard zoeken (en kopen) heet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 19:29

Nadat mijn paard is afgekeurd zijn we sinds een aantal maanden aan het zoeken voor een nieuw paard.

Ik heb er geloof ik al een stuk of 20 gezien en gereden maar er zat nog niet het paard tussen. Ze beloven op de advertentie allemaal dingen die niet over een komen met het paard.

Gister was echt de druppel. Zouden voor de zoveeeelste keer een rondje Nederland gaan doen, dachten hebben alles goed geregeld meteen 5 paarden in 1 klap.
Zijn we op weg naar de eerste, worden we gebeld door de mensen waar we als 2de zouden gaan kijken, sorry maar het paard is verkocht!
Dus wij weer balen, komen we bij het eerste paard, is een hele leuke dat gelukkig wel, dus niet het stuk voor niets gereden (wonen in limburg moesten naar gelderland)

Daar klaar op naar de volgende maar nummer 3, staat in evh maar nee, we worden gebeld, ja sorry het paard is verkocht Boos!

Zeeen van tijd over tot nummer 5 (staat in belgie) zijn we maar even naar hypo weert gegaan om onze tijd te verdoen.

Zijn we op weg naar nummer 5 staan bijna voor de deur, was nog 5 min rijden, wordt er gebeld en je raad het al het paard is verkocht!!!!

Gelukkig was de eerste heel leuk en gaan we maandag voor een 2de keer kijken. Ik vind het alleen zo jammer dat de mensen niet eerder afbellen.

cissy

Re: Het leed dat een paard zoeken (en kopen) heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 19:40

klopt het is niet leuk, maar andersom heeft mijn stalgenoot al 3 keer gehad dat ze bij dr paard zouden komen kijken en men kwam niet opdagen, heeft ze oppas moeten regelen en allerlei dingen afgezegd, mensen nemen dan ook telefoon niet op als je belt waar ze blijven..... ook niet leuk, maar het is kennelijk normaal om vrijblijvend afspraken te maken en niet af te bellen...

Is dat paard niks voor jou eigenlijk? Wat zoek je? die van mn stalgenoot is een Jazz, Z startgerechtigd, S jaargang, en ze verkoopt m vanwege baby, tijdgebrek en jong paard willen.

bulck

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 22:22

Ik ken het fenomeen. Zelf ook best lang op zoek geweest, maar ook al andersom meegemaakt als verkoper zijnde. En idd, als verkoper laat je iedere potentiele kandidaat komen, en als die dan bvb volgende dag laten weten dat ze hem nemen, dan laat ik ook geen andere mensen meer komen.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 12:32

Iemand voor je laten zoeken scheelt een hoop ellende in die zin Ja
Die reist en belt en als het wat is ga je zelf een keer kijken.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-08 13:27

@ sjakie: hebben we ook laten doen, maar dan krijgen we paarden die niet aan onze eisen voldoen. En paarden die wel aan onze eisen voldoen, trekken opeens hun paard terug uit de verkoop, ook 1 dag van te voren.

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 14:09

Vreemd Lachen
Wij hebben het nu ook 2 maal gedaan en pas als het wat was gingen we ergens kijken. Moet wel zeggen dat die persoon in kwestie er echt een hele goede neus voor hand om ruiter en paard te matchen Ja

Alrissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 13:04

Erg raar, wij hebben zoiets nog nooit gehad...