Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Antwoord RDW: auto is niet eerder geel geweest.jottum schreef:dat is nog te zien, omdat de achterbank haken er nog inzitten en de ramen geblindeerd zijn.
)
jottum schreef:Dat heb ik dus gedaan, naar onderhoudshistorie kijken, maar die gaf niks in die richting aan, maar gek genoeg zit er wel een kopie brief bij aan de RDW van 2005 waarin verzocht is om overzetten kenteken. Het is geen buitenlandse auto geweest, tenminste dat neem ik aan omdat het onderhoudsboekje begint met een vrijwel 0 km.stand in Nederland.
Zoals je kunt lezen heeft het RDW al geantwoord, dus ik heb pech en ga proberen de auto in te ruilen, bij voorkeur voor een LR Disco of Range Rover met achterbank/geel kenteken, eventueel eentje van voor 1984.![]()
Dus als je iets weet, laat het weten

jottum schreef:Haha, die conclusie had ik idd ook getrokken, ze zijn gewoon op alles voorbereid of ze zetten het gewoon standaard in de auto. Want volgens mij hebben andere landen geen grijs kenteken. Dat is typisch Nederlands, toch?
ikke schreef:jottum schreef:Dat heb ik dus gedaan, naar onderhoudshistorie kijken, maar die gaf niks in die richting aan, maar gek genoeg zit er wel een kopie brief bij aan de RDW van 2005 waarin verzocht is om overzetten kenteken. Het is geen buitenlandse auto geweest, tenminste dat neem ik aan omdat het onderhoudsboekje begint met een vrijwel 0 km.stand in Nederland.
Zoals je kunt lezen heeft het RDW al geantwoord, dus ik heb pech en ga proberen de auto in te ruilen, bij voorkeur voor een LR Disco of Range Rover met achterbank/geel kenteken, eventueel eentje van voor 1984.![]()
Dus als je iets weet, laat het weten
Wat voor verzoek was dat dan aan de RDW?? Ik zou ze daar toch eens degelijk over doorzagen. Als alle fouten in het RDW-systeem als "valsheid in geschrifte" zouden moeten worden aangeklaagd, dan is justitie de komende 100 jaar onder de panne............
)
helemaal mooi