Hoe aan trailer/vervoer komen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ILoveMyHorse

Hoe aan trailer/vervoer komen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 17:37

Het lijkt mij erg leuk om van de zomer te gaan starten met mijn verzorgpony in de dressuur wedstrijden. Alleen zit ik met een groot probleem, namelijk het vervoer ernaartoe.

De eigenaren hebben zelf geen trailer, ik ook niet. Het is een mogenlijkheid om een trailer te huren maar we hebben geen auto met trekhaak dus dat schiet ook niet erg op.

Voor de rest is het niet te doen om naar de club te rijden waar wedstrijden worden georganiseerd.

Dus mijn vraag is, hoe zou ik dit aanpakken en wie weet een mogelijke oplossing?

Brand los Vork

cissy

Re: Hoe aan trailer/vervoer komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:00

oh zat voorbeelden: aan je mede clubgenoten vragen, oproepje op je club ophangen, oproepje op bokt plaatsen, auto huren en trailer huren, stalgenoten/kenissen/vrienden/buren vragen. Beetje creatief zijn Knipoog

Musjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:01

Je kan een vrachtwagen huren, heb je alleen B rijbewijs voor nodig. Of een paardentaxi. Of eens rondvragen misschien is er iemand die je, voor een kleine vergoeding, wil rijden

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 18:04

Het probleem is dat de pony bij de eigenares in de tuin staat dus erg veel 'clubgenoten' heb ik niet Knipoog.

Ik kan inderdaad wel een oproepje op bokt plaatsen, misschien dat ik trouwens met iemand mee kan rijden. Bedankt voor de reactie!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:19

je zult toch lid van een club moeten zijn om te kunnen starten, daarnaast krijg je toch ook wel van iemand les zeker?

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-08 18:21

Ja, dat is ook zo maar dat moet ik allemaal nog uitzoeken Knipoog. Ik wil eerst gewoon zeker weten óf ik er wel kan komen voordat ik mij aanmeld enz.

Ik krijg inderdaad ook les, maar diegene weet ook niet hoe ik het aan moet pakken.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 18:26

dan twijfel ik bij deze aan de capaciteiten van jouw lesgever, is hij/zij wel gediplomeerd? zo moeilijk is jouw vraag namelijk niet voor een ervaren paardenmens.... Knipoog die had op zn minst mijn rijtje kunnen opnoemen.
Hebben de eigenaren van je pony geen auto met trekhaak?

edit: heb je deze al gelezen, ook leuk als voorbereiding op je wedstrijden rijden [TAO] Wedstrijdkosten het is wel fictief maar staan toch nuttige dingen in die jij nog moet leren

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:50

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-08 20:53

Misschien als je pony op een handige plek staat, kun je te paard naar een lokale wedstrijd..
Of idd via de vereniging met iemand meerijden..
Oproepje hier of op mp.
Bijv dat iemand die wel vervoer heeft, maar bv geen voorlezer/groom.. Zo kun je elkaar een beetje helpen Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-08 11:34