Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sjapaz schreef:oke een aantal van die tips kan ik wle wat mee.
Het is niet mijn paardje maar die van mijn zusje, dus lijkt me ook het beste dat zij haar laad, zij is vertrouwd. maar zal haar zeker deze tips geven, en de stang ervoor weg halen!

Dagmar_k schreef:@Cissy, normaal zou ik zeggen dat je gelijk hebt, maar ik dit geval ken ik Karlijn persoonlijk.
Ze heeft zeker weten alle goede bedoelingen.
Het is niet aan haar om te beslissen dat er proffesionele hulp komt kijken, dat is aan haar ouders.
Karlijn is zelf druk met haar eigen dingen, woont lekker op zichzelf, heeft eigen paard waar ze druk mee is. Eigen leven.
Dat kennen we allemaal toch? Zou me ook niet meer met mijn zus of broer willen bemoeien.
Sommige situaties zijn nou eenmaal ingewikkelder.
Ik heb zelf ook geen verstand van trailerladen, en wil me daarom ook niet met de problemen bemoeien. En gelukkig is niemand van Karlijns vorige stalgenoten zo, zodat je taferelen als bezemsstelen, lijnen e.d. kan voorkomen.
Maar goed, ik heb Karlijn al aangeraden om profesionele hulp te zoeken bij 2moons. Daar goede verhalen over gelezen.
Ik denk niet dat zij zelf dingen moeten gaan proberen inderdaad.
Karlijn vind het heel vervelend voor je meid. Ik denk dat het of professionele hulp wordt of dat er toch een verdoving aan te pas moet komen.
Al met al zeer lastig.
En karlijn, jou treft zeker geen blaam!!!!
heb op stal ook zo´n drama paard meegemaakt en de DA had m gesedeerd en kon geen stap meer zetten en stond wijdbeens naast de vrachtwagen, moest ook 3 uur rijden en kennelijk kon hij dat niet goed doseren...Citaat:Als je ze laat sederen door de dierenarts gaat dat meestal wel goed

knooopje schreef:de stal uitlopen doek om zijn hoofd doen,dat hij niks ziet