Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jolentinus schreef:voor mijn gevoel kan de staleigenaar indd het huurcontract opzeggen.
of hij zou de stal moeten aanpassen en dan het stallingsgeld heel erg veel omhoog doen en haar dan wel laten verplichten zo lang te blijven haha
imker schreef:Ik blijf bij mijn standpunt: na herhaaldelijk aandringen geen reactie, dan een brief in handen duwen (met getuigen, als er geen adres van haar bekend is. Dat vind ik overigens vreemd, want je tekent toch een stallingscontract waar die gegevens instaan???) Dan nogmaals mondeling de beëindiging aanzeggen.
Mocht ze daar geen gehoor aan geven: aankondigen om op dieendiedatum paard aan de eerste de beste boom aan de openbare weg te knopen!

imker schreef:Het is wel geen nette manier, maar als je alle nette manieren geprobeerd hebt, brieven geschreven met uitleg, dan zou ik de persoon in kwestie opbellen en zeggen dat ze het paard dan-en-dan op moeten komen halen, omdat het anders om 7u op betreffende morgen aan de eerste de beste boom langs de weg geknupt wordt.
Wédden dat ze dan komen? *ken iemand die ermee gedreigd heeft om dit daadwerkelijk te doen en 3x raden: paardje werd netjes van tevoren opgepikt door de eigenaar*
, Gewoon klant een maand de tijd geven schriftelijk en daarbij even melden als ze dan niet weg is, gebeurd wat hierboven staat ja. En ook gewoon echt doen.