Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar kom maar een keertje tuffen hoor als je wilt. barbaras schreef:btw distributie is vorig jaar vernieuwd en met alarm....en natuurlijk de trekhaak! Belangrijk haha trekt mijn tweepaards op zijn sloffies....echt geweldig. Ik ga er op zeker 1 zoeken op gas.
Ik heb nog geen zwakke punten ontdekt aan deze auto, helaas bij mijn vorige chevrolet alle zwakke punten voor mijn kiezen gehad hahamaar kom maar een keertje tuffen hoor als je wilt.
JoesPleasure schreef:De voorkeur gaat uit naar een kort model, geen long body en ivm wegenbelasting in ZH een benzinemotor. Hoe zit het met de onderdelen, zijn die duur?
ikke schreef:barbaras schreef:btw distributie is vorig jaar vernieuwd en met alarm....en natuurlijk de trekhaak! Belangrijk haha trekt mijn tweepaards op zijn sloffies....echt geweldig. Ik ga er op zeker 1 zoeken op gas.
Ik heb nog geen zwakke punten ontdekt aan deze auto, helaas bij mijn vorige chevrolet alle zwakke punten voor mijn kiezen gehad hahamaar kom maar een keertje tuffen hoor als je wilt.
Of je bouwt gewoon een gasinstallatie in je huidige auto![]()
Ik heb alleen ervaring met de 6-pitter Diesel (van mijn neef) een long-body met automaat en dat ding rijdt als een beest, mag 2800kg aan de haak hebben en wordt daar ook niet warm of koud van.
barbaras schreef:ikke schreef:Of je bouwt gewoon een gasinstallatie in je huidige auto![]()
Ik heb alleen ervaring met de 6-pitter Diesel (van mijn neef) een long-body met automaat en dat ding rijdt als een beest, mag 2800kg aan de haak hebben en wordt daar ook niet warm of koud van.
Inbouw gas is niet echt te doen voor mij, teveel kosten! Mijn auto is ook een 6 cylinder en 3.0 liter motor benzine. Het zijn echt super auto's, trekken overal door heen, zelfs met de trailer als je met wedstrijd ofzo op gras moet staan is het geen probleem. Even in zijn 4 x 4 en op zijn akkertje trekt hij hem er uit....geweldig!En hij mag 2800 kg trekken wat ik behoorlijk vindt, maar hij doet het toch maar effe. Wel fijn dat je dan niet kielekiele zit, mijn zusje mag maar 1700 en een beetje trekken met haar santa fe. Dat is echt te weinig voor je tweepaards...linke boel, daar moet ik dus niets van hebben. Zekerheid voor alles als je met je paardjes op pad gaat....
blackstar schreef:Mijn Nissan teranno II van 1998 is te koop. Is wel een grijs kenteken en BENZINE. Super trekauto en op de lange stukken toch vrij zuinig (vind ik)
blackstar schreef:Permanent 4-wiel aangedreven rijden hoeft niet met een trailer. Geeft alleen maar meer slijtage. Ik kan kiezen wat ik wil. 2 wiel aangedreven op de achterwielen of 4 wiel aangedreven hoge gearing of 4 wiel lage gearing. 4 wiel is alleen nodig met of sneeuw op de weg of je gaat het terrein in, maar met de trailer over het asfallt heen is totaal overbodig om 4 wiel te gaan rijden.
blackstar schreef:Prima, ik kreeg iig de reactie van het bedrijf waar ik de auto heb gekocht dat het niks uitmaakte qua veiligheid als je gewoon snelweg of gewone weg rijd. Alleen dat je meer slijtage heb.
Tricky, kun je mij dan vertellen wat er meer aan veiligheid is? Dat zou ik dan wel eens willen weten en dan misschien zelf ook toepassen.
blackstar schreef:Ik snap je helemaal. Bij mij werd alleen verteld meer slijtage in banden en dubbele bak enz. En bij echt extreem weer, dan natuurlijk wel je 4 wiel gevruiken. Ik heb het eigenlijk over normaal weer, bewolkt af en toe regen en zon, droog weer. Maar bij extreem weer zoals sneeuw, extreem veel regenval of noem het maar op, dan WEL 4 wiel aangedreven ipv 2 wiel.
Dat is hoe ik het doe en dat is ook hoe het tegen mij verteld is.