Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het is wat de klant wilt. Vooral EHS en HSI regelen van stal tot stal alles. Bij de KLM komt er meer zelf werk doen bij kijken meen ik. Er moet geen eigen groom meevliegen, bij voorkeur laten ze dat trouwens de mensen van het vliegtuig doen. Het kan wel meen ik. Heb zelf trouwens een half jaar stage bij EHS gelopen. KiWiKo schreef:Soa Paulo
Maya schreef:http://www.ehs.be Deze heeft trouwens een FAQ staan met de uitleg over de gang van zaken van alles

Maya schreef:Wat wil je eigenlijk? Zelf een groom meesturen?
Maya schreef:Er gaat altijd een groom mee, maar dat is dus in bijna alle gevallen van de vliegmaatschappij of van een van de agenten zelf.
Maya schreef:Welke bedrijven heb je tot nu toe gemaild?
Zeker voor een land uit Zuid-Amerika.Maya schreef:Je kunt ervan uitgaan dat al die testen en vaccinaties en isolatie gewoon gewoon verplicht zijn. Er komt een boel papierwerk bij kijkenZeker voor een land uit Zuid-Amerika.
Maya schreef:Punt is eigenlijk dat die grooms die meegaan met de paarden speciaal weten hoe paarden normaal in de vlucht reageren. Die kunnen dus specifieker ermee omgaan / weten wat normaal is en wat niet dan iemand die dat niet weet.
Of meer antwoorden gekregen van andere agenten? Maya schreef:Verder meen ik dat er vaak maar 1-2 grooms per vlucht meegaan, tenzij er echt veel stables zijn.
Maya schreef:Heb je trouwens onderhand al meer duidelijkheid of nog niet?Of meer antwoorden gekregen van andere agenten?

Heb je nette deal mee.