Kosten aanbrengen trapbescherming

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coby10

Kosten aanbrengen trapbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 11:55

Ik heb een Humbaur 1,5 paards trailer (van 2005). Er zit nu geen trapbescherming in, maar dat wil ik er eigenlijk wel in laten zetten. Op wat voor bedrag meot ik dan ongeveer rekenen? En kan er beter metaal of rubber in gezet worden? Wat zijn jullie ervaringen daar mee?

cissy

Re: Kosten aanbrengen trapbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 17:35

ik heb bij Bos Rubber http://www.bosrubber.nl een stuk oude transportband gekocht voor 11,- de meter en 80cm hoog en in mn trailer (laten) verlijmen en afgekit. Het is rubber met een aantal lagen nylon erin verwerkt en niet kapot te krijgen. is wel zwaar dus hou er rekening mee dat je trailer ook zwaarder wordt.
Let wel op dat je wanden en bodem goed droog zijn als je de trapbescherming aanbrengt en dat je alles heel goed afkit zodat er geen vocht tussen kan.
Metaal ben ik niet zo kapot van, dat zat er bij mij eerst in en de wanden onder het metaal waren doorgerot omdat de vorige eigenaar deze niet had afgekit.... inmiddels ben ik wijzer Knipoog plus het ging roesten en dat doet rubber niet.
als je bescherming gaat aanbrengen vergeet ook de driehoek voorin niet, daar kunnen paarden die maaien met hun voorbenen leuke deuken in je schot meppen Knipoog
succes!

hesterve

Re: Kosten aanbrengen trapbescherming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-08 14:09

Ik heb in mijn nieuwe trailer voor rubberen trapbescherming gekozen. Als ze slaan klinkt het niet zo hard en volgens mij heb ik er €200 voor betaald De vloer in mijn trailer is bewerkt met een soort harde lak met anti slip erin en daar ligt een rubberen mat over heen en +- 1,5 cm boven de mat zit de trapbescherming, t zit dus niet tegen de vloer.