paspoort vraagje: sticker van chip?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

paspoort vraagje: sticker van chip?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 19:54

Ik hoop dat het niet erg is dat ik gelijk nog een topic open hier, vond de vragen niet zo bij elkaar passen om het in 1 topic te doen

Ik lees overal dat de stickers die bij de chip van het paard zitten in het paspoort geplakt moeten worden. Bij het formulier dat de DA heeft ingevult toen mijn paard gechipt werd zaten ook stickers, en die moest ik mee sturen met het formulier om het paspoort aan te vragen. Ik net dus even in dat paspoort gekeken, maar geen sticker te bekennen. Hoe zit dit? Ik kan het verder op internet niet echt goed vinden (misschien lees ik er over heen ofzo), vandaar dat ik het hier maar vraag.

Als er wel een sticker in moet staan, hoe moet ik dat nu nog regelen dan, als die stickers nog bij de knhs zijn?

Ik hoop hier wat duidelijkheid over te krijgen, snap er weinig van Haha!

suffie

Re: paspoort vraagje: sticker van chip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:17

Bij mij zit er ook geen sticker in het paspoort. Het nummer is erin getypt. Dit gaat om het KVTH, de Haflingers en de Trekpaarden.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-08 20:35

Aah juist, die zie ik er wel in ja, het chip nummer is bij mij ook getypt. Allemaal dik in orde dus?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:41

allemaal dik in orde!
beter is juist als het nr getypt is, sticker kan eraf gepeuterd worden en fraude mee worden gepleegd.

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 20:45

Zodra de barcode is geplakt moet hij gestempeld zijn door de paspoort uitgevende organisatie. Als de code in het paspoort gedrukt wordt hoeft hij niet gestempeld te zijn.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:58

bij het NRPS en New forest staat het chipnummer getypt in het paspoort en er zitten een aantal stickers met chipnummer en barcode in het paspoort.

Toen mijn pony gechipt werd heeft de veearts het paspoort met barcode naar het stamboek opgestuurd, zij hebben het toen in orde gemaakt

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:48

Is de nummer van de chip een transpondernummer?
Mijn pony is NRPS ingeschreven en er staat wel een nummer achter het transpondernummer, is dit dan het goede? Bloos

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:08

Dat is idd hetzelfde!