Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

creabea schreef:Het is een goedgekeurde hengst. "s zomers loopt hij ook tussen de merries in de kudde totdat ze allemaal drachtig zijn. Dan komt hij op stal ,want de merries worden vervelend. Ze eisen hem op. Hij mag van de oude merries geen aandacht aan de 'jonge' merries geven.
. Hij heeft toen nog 5 dagen in de kliniek gestaan, waar hij voor de zekerheid antibiotica kreeg. Toen ik hem mee naar huis kreeg hoefde ik alleen maar een weekje 2x aan de hand te stappen (het was winter anders had hij misschien wel de wei op gekund). Hij heeft er werkelijk waar echt helemaal geen last van gehad, dus dit kan ik je echt aanraden, het was wel gezwollen maar na 2 weken zag je helemaal niets meer. Hoewel natuurlijk aan elke operatie met narcose ook risico's kleven. Maar voor mij was er geen keuze, het was of castreren of een paard dat zichzelf compleet sloopt, dan is de keuze uiteindelijk niet moeilijk. Hij is trouwens geopereerd in DAP Bodegraven door LJ Hofland, het kostte ongeveer € 750,-.