ik las net mee in een ander topic die erover ging, maar vond het niet netjes om daar mijn vraag te stellen
Een vriendin en ik willen per 1 augustus naar ons nieuwe stal, maar hebben dus idd een maand opzegtermijn.
We hebben niks ondertekend en het is me ook niet gemeld toen ik daar op stal kwam, wel had ik het uiteraard via via gehoord van de andere mensen op stal.
Mijn vriendin is al eens eerder bij deze stal weggegaan en toen heeft zij dus nog een maand volle stalling moeten betalen, ookal stond haar paard er geeneens meer!
Ik zag in dat andere topic staan dat als de stal niet bij kvk is aangesloten en hij het dus zwart doet, er sowieso geen opzegtermijn geld?
Hij zei zelfs dat hij bij een andere klant die dus wel direct was weggegaan de deurwaarder heeft gesctuurd, maar volgens mij is dit echt een grote leugen
ik begrijp dat het wel zo netjes is gewoon die maand opzegtermijn te betalen om geen ruzie en problemen te krijgen, maar het kost klauwen vol met geld, ervan uitgaand dat je op de nieuwe stal ook nog eens direct stalling + borg moet betalen. bovendien heb ik hem al vaker betrapt op een leugen omtrent de paarden verzorging (voeren of losgooien wat niet gedaan word, maar hier heb ik uiteraard geen bewijs van)
staan wij in ons recht om gewoon weg te gaan en hoeven wij dan geen problemen te verwachten??