Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marjoleinft schreef:half gebrekkig nederlands

marjoleinft schreef:ik vind het onbeschoft dat ze zo werken papiertje invullen en dan 118 euro verdienen ? dan ga ik er ook maar werken leker makkelijk geld verdienen .
Karolien_ schreef:Ik zou liever hebben dat ze het zo doen dan dat ze allerlei problemen gaan "verzinnen". Waarom zou je een klacht indienen?
imker schreef:Dat is per land verschillend. Maar ik heb hier rekeningen voor 1 paard van 80 euro, dan vraag ik me af waarom ze 30 euro verhoging hebben in een paar maanden tijd.
Takke schreef:imker schreef:Dat is per land verschillend. Maar ik heb hier rekeningen voor 1 paard van 80 euro, dan vraag ik me af waarom ze 30 euro verhoging hebben in een paar maanden tijd.
Het is niet verhoogd volgens mij.
Zoals TS al aangaf stond de VWA arts 1 uur te vroeg op de stoep.
Bij het VWA betaal je dus per kwartier dat ze aanwezig zijn.
Ik heb al een keer een VWA arts gehad die 2 uur te vroeg was.
Heeft al die tijd zitten wachten tot ik er was.
Hierna kreeg ik een bon van meer als 200 euro.
Deze heb ik nier geaccepteerd en daar is een behoorlijke ruzie uit ontstaan tussen VWA arts en mij.
Het gezondheidscertificaat wat ze verlangen is alleen een papiertje en meer niet.
Wanneer dit ingevuld is kunnen ze naar het buitenland zeggen dat hier het paardje in orde was.
Dus als er een ziekte is moet dit in jullie land gekomen zijn.
Heel dat VWA mogen ze van mij afschaffen.
Of er zullen drastische veranderingen moeten komen maar dat het nu een onzin organistatie is dat is zeker.
http://www.vwa.nl/portal/page?_pageid=1 ... ema=portal schreef:Nationale Ombudsman
De Nationale ombudsman kan klachten behandelen over bijna alle overheidsinstanties, waaronder de VWA.