Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Musjes schreef:@ liljebo, bij de shopping afdeling, klikken op produkten
Ik vind het wel ontzettend duur, volgens mij ben je net zo goed uit met een gewone step (die er toch wel erg op lijkt). Maar het ziet er wel leuk uit, het verhaaltje erbij is ook een leuk promotiepraatje
)

En je valt van hoger...
loekie schreef:ik heb toevallig, hier nu zo ene goede step staan, gevonden.
was ook van plan om met me paardje te gaan steppen, aangezien hij veel rechtuit moet lopen. en al dat wandelen wordt ik een beetje zat. wel laat ik hem eerst eraan wennen op het erf zelf.
ik zag laatst een filmpje van iemand die skate met zijn pony, dat is echt te gevaarlijk vindt ik..
!! Wil je laten weten hoe je het vind(en je paard)? Heb je nog veel controle over je paard bijvoorbeeld. En is het eigenlijk mogelijk om met 1 hand te steppen? (voor het geval je je paard moet corrigeren o.i.d.) Zag wel dat de handrem van die step eigenlijk aan de verkeerde kant zit. Dan heb je dus in je linkerhand alleen je step en in je rechterhand step, rem en paard. 
. En er zitten 2 wielen van voor, waardoor het hobbel-vooroverklappen-step-tegen-paard-probleem ook niet meer van toepassing is 
Marlous schreef:Enne, als je paard wat anders in z'n hoofd heeft, heb je sowieso weinig te vertellen. Of je er op zit, naast loopt o.i.d. Toch?
Fiets is misschien steviger, maar je zit er echt niet steviger op hoor, als je paard van 500 kg de verkeerde kant op rentEn je valt van hoger...
[/quote]
Maar dat zie ik dan weer niet zo als probleem.
Maar, is het mogelijk om met 1 hand te steppen? Elk paard kan er natuurlijk wel eens 'vandoor gaan', of iets harder gaan dan jij wilt. hoe goed hij ook is opgevoed, en dan is het wel handig als je even 1 handvat los kan laten.