kakanox schreef:- Vuistregel voor de keuze voor een trailerauto: Neem je trailer mee of neem de auto mee naar huis en kijk hoe het voelt! Een eerlijke c.q. vriendelijke verkoper staat dat als je aangeeft serieus vaak heus wel toe (ik zou zelf even met je meerijden...).
Helaas hebben we nog geen trailer dus dat gaat lastig
Met een niet te dure auto; bedoelde ik dus niet van die gloed nieuwe modellen. Ik heb al een beetje gegoogled in Duitsland en 2e handse auto kosten er geen drol...
En met niet te veel zuipen: het moet zonder trailer boven de 1:10 zijn of, zoals ze het in duitsland noemen, 10/100 (10 l. op 100 km)
Even om een idee te krijgen, als het niet te veel moeite is; wat vinden jullie van deze auto's (ik kan pas als ik echt in duitsland woon een auto kopen daar men in duitsland de auto niet voor je vasthouden...) Ik heb puur gezocht op de Pk's, want dat is het enige waar ik snel en makkelijk een trekauto kan vinden. Ik ga er even vanuit dat alle 4x4's die ik vind wel voldoen dus die zet ik hier niet neer. trekauto, scheurauto of zuipauto?
- Opel omega caravan 2.5 V6 (CD), 1994, 125 pk
- Ford mondeo Tunier V6 Ghia, 1996, 125 pk.
- Opel trans sport Pointiac V6, 1996, 129 pk
- Mercedes-Benz E220 combi, 1992, 110 pk
- BMW 520i Touring 2x SSD, 1993, 110 pk