Zadel gekocht in 2007 bij de Hyporama (Hypo de Veluwe)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

petradek

Zadel gekocht in 2007 bij de Hyporama (Hypo de Veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 13:50

Beste Bokkers,

Vorig jaar (nov. 2007) lag mijn oude zadel niet meer goed op mijn pony. Mijn pony is 1.54, heeft weinig schoft en is rondribbig. Erg moeilijk om een goed liggend zadel te vinden dus. Clown Na lang rondkijken en zoeken naar een zadelpasservice die thuis komt passen, was is gevallen voor de service van de Hypo. Deze gaven zelfs de service dat ze het zadel nogmaals bij je thuis kwamen opvullen/aanpassen. Pling De heer Godfried Broekman kwam een aantal zadels passen. Hij was erg aardig en heeft mij naar mijn idee erg goed geholpen. Toen heb ik een mooie Global gekocht. Nu (juli 2008) zijn de kussens zo plat geworden, dat ze weer moeten worden opgevuld. Dus ik de winkel Hypo de Veluwe bellen voor een afspraak. Deze verbond mij door met het hoofdkantoor, omdat (zeiden ze vaag) de service was veranderd. Scheve mond

Dus ik het hoofdkantoor bellen en de situatie aan de telefoniste uitgelegd. Toen zei ze dat de service was veranderd en dat ik mijn zadel wel kon afleveren bij de dichtstbijzijnste hypo. Dan zou ik mijn zadel voor een dagje kwijt zijn. Maar ik had de service van het gratis thuis passen vorig jaar bij mijn zadel gekregen, dat kunnen ze niet zomaar intrekken!!

Dus ik bleef ‘doorzeuren’ dat dit echt niet kon, en dat ze maar eens moest voorstellen als het haar zou overkomen. Toen ze voor de 3e keer ging overleggen met iemand anders was ze vergeten mij op ‘hold’ te zetten, dus ik kon gewoon horen wat zij over mij zij. Daar werd ik ook niet veel vrolijker van dus ik vroeg haar of zij mij kon doorverbinden met haar baas. Dit wou zij in eerste instantie niet doen, maar ik bleef doorzeuren.

Toen kreeg ik ineens haar baas aan de telefoon. Die zij dat ik gewoon mijn zadel bij een Hypo kon brengen en dan zou hij naar Rotterdam worden gestuurd om opgevuld te worden, dan was ik hem maar zo`n 2 weekjes kwijt. Frusty 2 WEEKJES???!!!??? Hamer Ik kan mijn zadel toch geen 2 weken missen?? En als hij daar wordt opgevuld en hij ligt weer niet goed, wat dan? Na een heleboel gezeur gaf hij eindelijk aan (en dat heeft echt wel zo`n 20 min. discussiëren gekost) dat zijn zadelpasservice (van Hans Zuidweg?) wel bij mij langs kon komen als hij in de buurt was.

Ik snap niet dat zo om zo`n 50 euro zo moeilijk doen daar! En ik had toch ook gewoon gelijk? Ze kunnen die service niet zomaar intrekken?! Gestoord

Nu maar eens afwachten of de zadelpasservice überhaupt wel op komt dagen! Wat een ongelofelijke kl*#$%te instelling hebben die mensen op het hoofdkantoor van de Hypo zeg!

Tallie1979

Re: Zadel gekocht in 2007 bij de Hyporama (Hypo de Veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 13:57

Dit is precies de reden waarom ik eigenlijk nooit naar Hypo ga.. Die mensen doen uit de hoogte, zijn vreselijk arrogant en ik vind de service buitengewoon slecht.

taffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:33

Hans van zuidweg is van Bestfit,dus waarschijnlijk huren ze hem dan voor jou in...
Ze kunnen die service niet zo maar intrekken idd
2 weken je zadel kwijt valt mij nog mee, goed zadelmakers hebben het eenmaal druk Lachen

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 18:09

2 weken je zadel kwijt. Pardon
Ik heb een goede zadelmaker die bij mij thuis komt kijken hoe het zadel ligt opp mijn paard. En neemt het dan mee naar huis om te vullen. Dit kost me maximaal 50 euo (voor opvullen). En kan ik het de volgende dag ophalen (en soms nog een dag later). Ligt het naar mijn idee dan niet goed. Komt hij gratis kijken en past hem dan eventueel nog aan (gratis).

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:50

Pfft, fijne service. Ik ben ruim een jaar geleden ook even bezig geweest met de hypo, maar omdat ik toen erg lang zou moeten wachten heb ik ze uiteindelijk niet laten komen.
Verder vind ik de aanpassingen die winkels doen vaak slecht, je kan beter een onafhankelijke zadelmaker hebben...

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 11:00

HAR --> TAO

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 12:29

Tja, daarom ben ik best tevreden over John Kool van Best Fit. Natuurlijk is ook hij niet zonder op- of aanmerkingen, maar hij komt tenminste en doet niet moeilijk over weekje langer proberen. Ook aanpassingen komt hij aan huis doen, vraagt daar hele schappelijke prijzen voor en voor zover ik dat kan beoordelen, levert hij net werk.
Iemand die beweert een zadel op afstand te kunnen opvullen is een **** die niet begrepen heeft hoe zoiets werkt.........

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:39

Bij ons komen ze de zadels passen en maken hem gelijk op stal voor je op maat, dan kunnen ze nog aanpassingen maken voor het geval het niet goed ligt.
Dat is service!!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 13:40

John Kool bedoel ik en zijn partner Vugers

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 15:53

Geen goede ervaringen met John kool hier, ga niet het hele verhaal ophangen, weer, vind dat niet zo netjes.
Fugers daarintegen ben ik wel over te spreken Pling

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:13

Zo zie je maar, ik heb juist weer hele goede verhalen gehoord haha

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:12

Hans Zuidweg is van Best Fit en John Kool ook en toch verlenen ze andere service??? vreemd, en BTW Hans is volgens mij partner van Hypo, heb hem wel eens in Nieuwegien zien rondbanjeren en de winkel in Bilthoven was ook van hem en nu van Hypo.....??

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:14

Tallie_Ho schreef:
Dit is precies de reden waarom ik eigenlijk nooit naar Hypo ga.. Die mensen doen uit de hoogte, zijn vreselijk arrogant en ik vind de service buitengewoon slecht.

Yep dat is Hyporama Boos!

_Eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:18

Hypo vind ik een verschrikkelijke winkel, maar ze hebben wel alles, en soms moet ik er daarom heen, maar ik ga er echt niet heen voor mijn plezier, doe mij maar een kleine winkel met aardige mensen!

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:29

Hyporama wordt niet voor niets HypoDRAMA genoemd....

Linda_love_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:34

Vind de Hypo ook nix. Wacht al 3 jaar op een telefoontje over n voltige singel of die kleiner gemaakt kon worden en wat de kosten zouden zijn Scheve mond lekkere service he.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:43

Romeo2007 schreef:
Geen goede ervaringen met John kool hier, ga niet het hele verhaal ophangen, weer, vind dat niet zo netjes.
Fugers daarintegen ben ik wel over te spreken Pling

Hhmm, heb ik dan weer mindere verhalen over gehoord, maar kan dat niet staven met feiten.
Toen ik nog in het zuiden woonde, ging ik graag naar Peter Verhoeven in Bakel. Ook goede ervaringen mee.

Wie je ook noemt, er zullen altijd goede en minder goede verhalen zijn, ook over Peter, over Hans, over John en over elke lokale zadelmaker. Waar het om gaat is dat je serieus genomen wordt en dat men persoonlijk komt kijken. Daar begint de basis van vakmanschap en de rest is ook een dosis mazzel dat de zadelmaker met z'n goede been uit bed is gestapt, hoe onprofessioneel dat ook klinkt.
Hoe dan ook, als iemand persoonlijk naar je paard komt kijken en op basis daarvan het zadel aanpast is dat bijna per defenitie beter dan iemand die er ergens in een stoffige werkplaats maar wat zooi in een kussen stopt, zonder te weten wat voor paard eronder zit.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 09:18

Daar ben ik het helemaal mee eens!!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-08 14:24

Nou het spijt me zeer maar met de winkel hyporama is niks mis.
Ik kom daar wekelijks en krijg altijd goede service en ze zijn erg aardig.
Moet wel zeggen dat ik naar leidschendam ga,misschien is het in andere winkels minder.
Zadelservice heb ik geen ervaring mee.
Mijn zadelmaker komt bij mij op stal en kijkt dan eerst eens goed wat het probleem is.
Neemt het zadel mee en smiddags mag ik em weer ophalen.
Een zadel vullen zonder het paard gezien te hebben en te weten hoe het zadel op het paard ligt kan niet.
Dan heeft het opvullen totaal geen zin want dan kan je er net zo goed een zadel van de zadelmarkt op leggen,die liggen ook altijd even beroerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:51

ik geef iedereen de raad om niets bij hypodrama te kopen!

ik heb er zelf gewerkt en ik weet hoe het er daar aan toe gaat, ik stond een tijdje bij de dekens en een meneer moest een bepaalde maat hebben die niet in het schap lag, ik dus daar boven en zoeken naar de juiste deken en maat en wat ik daar zag! dekens die terug gebracht waren werden opnieuw verpakt en als nieuw verpakt, opzich niets mis mee, zo gaat het bijna overal maar niet met dekens die onder de pisvlekken zitten! het werd niet eens schoongemaakt! Ook mensen die er zelf werken ruilen op die manier hun spullen dat kan gewoon niet! wat als een paard schimmel heeft en iemand koopt die deken?

ook over het salaris was ik niet te spreken! Heb er een half jaar gewerkt zonder geld te krijgen, op een moment was ik het zeuren zat en heb ontslag genomen na 3 jaar heb ik 60 euro van ze gehad ( en ik werkte er fulltime!!)

ook zal ik er zelf nooit meer iets kopen!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:40

breezy302 schreef:
ik geef iedereen de raad om niets bij hypodrama te kopen!

ik heb er zelf gewerkt en ik weet hoe het er daar aan toe gaat, ik stond een tijdje bij de dekens en een meneer moest een bepaalde maat hebben die niet in het schap lag, ik dus daar boven en zoeken naar de juiste deken en maat en wat ik daar zag! dekens die terug gebracht waren werden opnieuw verpakt en als nieuw verpakt, opzich niets mis mee, zo gaat het bijna overal maar niet met dekens die onder de pisvlekken zitten! het werd niet eens schoongemaakt! Ook mensen die er zelf werken ruilen op die manier hun spullen dat kan gewoon niet! wat als een paard schimmel heeft en iemand koopt die deken?

ook over het salaris was ik niet te spreken! Heb er een half jaar gewerkt zonder geld te krijgen, op een moment was ik het zeuren zat en heb ontslag genomen na 3 jaar heb ik 60 euro van ze gehad ( en ik werkte er fulltime!!)

ook zal ik er zelf nooit meer iets kopen!

Lips are sealed

En dit moeten we serieus nemen?
Als dit al waar is ben je zelf zo stom om 3 jaar lang voor 6 tientjes te gaan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 17:57

Moderatoropmerking:
Houden we het wel respectvol op Bokt?

Daarnaast lijkt me dit geen echt prettige bijdrage waardoor het topic op een normale manier verloopt. Het is fijn dat je je ervaringen deelt Breezy, maar let er svp in het vervolg op hoe je dat doet Lachen Zwartmaken van winkels is niet toegestaan.

Omdat dit een ouder topic is --> slotje Lachen