Jah ik heb een hengst dus die is in omgang wat lastiger, Vreemden gaat hij uitproberen met stijgeren, bijten.. Ook valt er voor kinderen sowieso niet echt op hem te rijden omdat hij je in het begin daarmee ook erg uitprobeert (telkends stilstaan en in je been willen bijten).
Nu ken ik hem al veel langer dus bij moe doet hij zulke dingen sowieso niet. En voor de kar is hij super braaf. Hett is sowieso ook geen schrikachtige pony, verder als hij voor de kar staat haalt hij geen kuren uit, omdat ik hem ken, hij weet dat..
Het is gewoon een pony met een gebruiksaanwijzing zodra je die door hebt is het een schat en ik heb er een hele goede band mee!
Maar andere weten die gebruiksaanwijzing niet en dat zorgt voor problemen bij hem!
Mij heeft het ook zo'n 2 jaar geduurd om hem helemaal door te hebben, en om hem te kunnen vertrouwen + een band met hem op te zetten!
Hier mag je pas vanaf je 15e werken bij supermarkten enzo, en andere winkels die ik langs geweest ben hebben ze niemand nodig.
plus als ik veel ga werken word mijn tijd voor hem schaarser, en ik dacht een goede oplossing te hebben door met hem wat centjes te verdienen.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 07-07-08 21:12, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag alles in 1 bericht of gebruik aub de editknop.