Boos op zadelmaker, nieuwe gezocht !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn101

Boos op zadelmaker, nieuwe gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 18:07

|Nou vandaag dus voor de tweede keer op de zadelmaker zitten wachten die gewoon NIET is komen op dagen, voor de 2e keer !!!!

Het hele verhaal:
Ik heb een 2e-hands zadel gekocht waar ik super blij mee ben. Nu lag het niet helemaal lekker op mijn VZpaard, dus moest hij opgevuld worden. Dus ik de zadelmaker gebeld, zadel vlakbij afgegeven, stuk verder op kunnen halen. Maar nu ligt hij nog niet helemaal 100%. Aangezien ik geen zadelmaker ben en er wel gewoon zeker van wil zijn dat het zadel goed ligt, gevraagd of hij langs wilde komen zodat hij kon kijken, en als het mogelijk is, wat er aan moet gebeuren.
Nou hij zou na een afsrpaak in de buurt wel langs komen. Afspraak was om 6 uur, maar hij kon niet pcies zeggen hoelaat hij er zou zijn omdat er meerdere personen op die stal wilden kijken.
Nou prima, ik rond 6 uur op stal. Wacht wacht wachten.... Vanaf half 8 maar is gaan bellen, of hij enig idee had hoelaat het zou gaan worden, ene telefoon uit, andere werd niet opgenomen.
Om half 10 hadden we (vriendin van mij was ook mee om voor zadel verkoop te kijken, ze verteld dalijk zelf wel haar mening) het wel gehad en zijn we maar is op de andere stal gaan kijken of hij er zowiezo nog wel was.

Nou en wat denk je, zadelmaker was al lang weg.......

Ruim 3 uur voor niks op stal gezeten dus !

Nou volgende dag gebeld van wat was er, waarom was je er niet? Ja, eh vergeten te laat... Beetje vaag allemaal
In ieder geval met wat moeite een nieuwe afspraak gemaakt (lees: na aantal keren niet opnemen).

Nou dat was dus vandaag. En vandaag hebben we dus weer voor niks zitten wachten !!!!!!!!!!!!!!

Het mooie is dus, dat ik nu nog weet of mijn zadel goed ligt. Ik het nu dus ergens anders WEER op kan laten vullen en dus WEER betalen. Zo word zelf opvullen een duur en tijdrovende zaak Huilen
En nog heb ik geen proffesioneel iemand die me kan vertellen of mijn zadel echt goed ligt....

Ik baal dus ontzettend..!
Iemand nog ideeen voor een goede zadelmaker die WEL echt komt kijken in omg. Eindhoven????

Anoniem

Re: Boos op zadelmaker, nieuwe gezocht !

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:16

Hier dus de desbetreffende vriendin...

Het gaat hier over Karl Langeraap, en had dit echt niet van hem verwacht...

Nog geen maand geleden heb ik een nieuwe Kentaur bij hem gekocht, prima gegaan!
Nu heb ik er een leren singel bij gekocht die mijn paard helaas wondjes bezorgt...
Dus hoorde van Renee dat die een afspraak met hem had gemaakt, ik hem gebeld, en ik kon ook even komen!

Nou, 1e keer heeft Renee al verteld dat het niet helemaal fijn was verlopen...
Dag erna heb ik hem aan de telefoon gehad, Renee moest een kwartier later terugbellen. Dus zij doet dat, niet opnemen....

Volgende dag wel gelukt, en afspraak voor vandaag 5 uur gemaakt dus!

Om kwart voor 6 hadden we weer genoeg gewacht vonden we zelf, en heb ik Ruiterstad gebeld, die het overigens prima proberen op te lossen!
Dikke pluim daarvoor!!!

Maar het resultaat is dus idd, dat Renee 2 keer zoveel geld kwijt is aan een zadel wat misschien dan nog niet eens past...
En ik met mijn singel, amper 10 keer gebruikt, kan geen kant op.
Inruilen zou bij Karl moeten, en anders wordt het dus bijbetalen voor een nieuwe, maar aanvankelijk goedkopere singel...
Aangezien wij in Karl geen vertrouwen meer hebben, wordt het toch het laatste helaas!

Zal trouwens even temmen, want aangezien je op zoek bent naar een nieuwe zadelmaker, hoort dit bij Diensten, Reneetje Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:37

Peter Verhoeven uit Bakel misschien?
Wat een gedoe zeg dat hij gewoon niet komt! Niet echt positieve klantenbinding Nagelbijten / Gniffelen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:39

Bestfit komt volgens mij door hele land.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:41

Begrijp dat je er van baalt maar niet zo heel netjes om zijn naam hier te noemen denk ik Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:43

Het is uit de 1e hand, dus toegestaan...
En het is ook niet heel netjes om iemand 2 keer te laten wachten op eh... tjah, niets??

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:46

Robijntjah schreef:
Het is uit de 1e hand, dus toegestaan...
En het is ook niet heel netjes om iemand 2 keer te laten wachten op eh... tjah, niets??

Nee ben ik met je eens hoor! Zou er ook onwijs van balen! Zo wacht ik al 4maand op nieuwe knoopjes op mijn NIEUWE rijlaarzen..lang leve de zadelmakerijen Knipoog Ach en zo kan ik wel even doorgaan, de hoefsmid is hier niet anders Knipoog Maar namen noemen hou ik niet zo van..zou jij ook niet leuk vinden toch als het jouw naam betrof

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:48

nee, maar ik doe zoiets ook niet Knipoog
En hij is zadelmaker, dus hoort i.m.o. klanten tevreden te houden...
Doet ie dat niet, dan vind ik wel dat wij het recht hebben om anderen daarvoor te waarschuwen....

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 18:49

Karl is een goede mens, maar helaas erg verstrooit.

Als ik mensen ken die met hem afspreken, zeg ik altijd dat ze een dag van te voren en de dag zelf ff moeten bellen dat ie het niet vergeet.

Als ze dit doen , heb ik nooit gehoord dat hij zonder iets te laten weten niet komt.
Doe je dit niet... dan kan ie het wel eens vergeten.
Het is natuurlijk geen reclame, maar grootste deel van de mensen in de regio, weet hoe hij is en houd daar rekening mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:16

De 1e keer hebben Renee en ik hem nog een uur van te voren (!) aan de telefoon gehad!

En gisteren einde van de middag heb ik hem nog aan de telefoon gehad!

Hij heeft overigens ook tegen Bart van Ruiterstad gelogen over wat ie tegen ons gezegd zou hebben en gesmst en wat dan ook!

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:34

Als iemand z'n zaken slecht op orde heeft en z'n naam komt op een forum is dat z'n eigen fout. Als ie z'n zaken goed op orde heeft zou het fijn zijn als het ook op een forum kwam...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:39

Ik heb hem een paar weken geleden nog aangeraden aan iemand via bokt Knipoog Dus dat komt bij mij zeker ook wel op een forum als ik echt tevreden ben over iemand!!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-08 21:46

Van mij hoort hij qua werk ook alleen maar positieve dingen.. Maar afspraken niet nakomen, tot 2 keer toe.. dan kan ik niet meer anders als negatief denken over hem.
Het kost me zo een hoop geld omdat hij (2x) zijn afspraak niet na komt, daar ben ik natuurlijk niet zo blij mee...
Nu kan ik mijn zadel natuurlijk wel ergens anders laten opvullen, maar omdat ik geen proffesioneel oog heb hiervoor heb ik toch liever dat iemand hiernaar komt kijken...

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 21:55

je gaat me toch niet vertellen dat hij geld vraagt voor afspraken die hij niet nakomt?

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 21:59

Dit topic wordt gesloten en hierbij dan ook de vraag het probleem met de betreffende zadelmaker uit te spreken.
Je bent natuurlijk vrij om op [EA-GZ] Eenmaal, Andermaal - Gezocht: Diensten een nieuw topic te openen voor het zoeken naar een goede zadelmaker, zonder de hele ervaring van eerder erbij te vermelden. Lachen