Het hele verhaal:
Ik heb een 2e-hands zadel gekocht waar ik super blij mee ben. Nu lag het niet helemaal lekker op mijn VZpaard, dus moest hij opgevuld worden. Dus ik de zadelmaker gebeld, zadel vlakbij afgegeven, stuk verder op kunnen halen. Maar nu ligt hij nog niet helemaal 100%. Aangezien ik geen zadelmaker ben en er wel gewoon zeker van wil zijn dat het zadel goed ligt, gevraagd of hij langs wilde komen zodat hij kon kijken, en als het mogelijk is, wat er aan moet gebeuren.
Nou hij zou na een afsrpaak in de buurt wel langs komen. Afspraak was om 6 uur, maar hij kon niet pcies zeggen hoelaat hij er zou zijn omdat er meerdere personen op die stal wilden kijken.
Nou prima, ik rond 6 uur op stal. Wacht wacht wachten.... Vanaf half 8 maar is gaan bellen, of hij enig idee had hoelaat het zou gaan worden, ene telefoon uit, andere werd niet opgenomen.
Om half 10 hadden we (vriendin van mij was ook mee om voor zadel verkoop te kijken, ze verteld dalijk zelf wel haar mening) het wel gehad en zijn we maar is op de andere stal gaan kijken of hij er zowiezo nog wel was.
Nou en wat denk je, zadelmaker was al lang weg.......
Ruim 3 uur voor niks op stal gezeten dus !
Nou volgende dag gebeld van wat was er, waarom was je er niet? Ja, eh vergeten te laat... Beetje vaag allemaal
In ieder geval met wat moeite een nieuwe afspraak gemaakt (lees: na aantal keren niet opnemen).
Nou dat was dus vandaag. En vandaag hebben we dus weer voor niks zitten wachten !!!!!!!!!!!!!!
Het mooie is dus, dat ik nu nog weet of mijn zadel goed ligt. Ik het nu dus ergens anders WEER op kan laten vullen en dus WEER betalen. Zo word zelf opvullen een duur en tijdrovende zaak
En nog heb ik geen proffesioneel iemand die me kan vertellen of mijn zadel echt goed ligt....
Ik baal dus ontzettend..!
Iemand nog ideeen voor een goede zadelmaker die WEL echt komt kijken in omg. Eindhoven????