Verzekeren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karin_deB

Verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 20:07

Ik heb globaal even gezocht, maar ik heb niet echt een topic gevonden die antwoord geeft op mijn vragen.

Ik hoop dat iemand even zin heeft om deze vragen te beantwoorden Lachen

Ik zou graag willen weten bij welke verzekering jullie je paard hebben verzekerd, de verzekerde waarde, de premie die je betaalt (volgens mij gaat die bijna overal per jaar toch?) en wat voor verzekering jullie hebben. Dus basis, of uitgebreid, wat wordt wel gedekt en wat niet etc.

Heel erg bedankt Lachen

gr karin

cissy

Re: Verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:06

weet je zeker dat je niks kon vinden met de zoekfunctie, ik denk dat het elke week wel een keer voorbijkomt Lachen
ook hier geld weer dat het paard afhankelijk is, verzekerde waarde, soort dekking, etc. Kijk op internet en vergelijk de diverse maatschappijen en bedenk voor jezelf wat je wilt, hier op bokt dit soort vragen stellen heeft niet zoveel zin omdat het zo persoonlijk is. Sorry als je dit niet wilde horen maar tis niet anders helaas.... we kunnen kwalijk onze hele polis hier neer gaan zetten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-08 19:00

kijk dat bedoel ik Lachen

elfj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-08 18:58

Ik had mijn paard voor €4000,- verzekerd, uitgebreid met uitgebreide ziektekosten en betaalde €54,50 per maand. Dit was bij de HippoZorg, fijne verzekeraar, snel met uitbetalen en nooit geen gezeur gehad.

jonatands

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 20:34

ik heb enkel een verzekering burgelijke aansprakelijkeheid voor iets van een 70 euro per jaar