Ik e-mail al een paar jaar met een meisje uit Australië, zij is van plan om in februari een half jaar naar Nederland of Duitsland te komen om meer ervaring op te doen op dressurgebied. Nu mailde ze me dat ze in contact is geweest met Anky v Grunsven om daar evt te komen werken. Nu vroeg ik me zelf af of er mensen op bokt zijn die ervaring hebben met het werken bij Anky of verhalen weten hierover. Omdat ik het zonde zou vinden als ze helemaal uit Australië komt om een half jaar lang Salinero te mogen poetsen en zijn stal uit moet mesten... Aangezien (volgens mij) haar idee is om hier heel veel te rijden, zodat ze heel veel ervaring opdoet. Overigens wil ik er wel nog even bij vermelden dat ze in Australië op een heel hoog niveau mee rijd..
Heeft iemand dus enig idee of je bij Anky ook de kans krijgt om op hoger geschoolde paarden te mogen rijden en ze dus echt hiervan dingen leert, of zal ze wrs alleen maar op en af moeten zadelen?? En weten jullie misschien nog adressen in Nederland of Duitsland van stallen waar ze misschien goed op der plek zou zijn?
Alvast heel erg bedankt!!
Voor aanbevelingen kun je pben.