Iemand ervaring met Equimatch? (Vreemde rekening)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Iemand ervaring met Equimatch? (Vreemde rekening)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 22:29

Ehm tsja. Ik heb er geloof ik een catalogus van liggen, maar dat is alles.
Nu krijg ik ineens een rekening binnen, ik zou een bit besteld hebben van 30 euro.
Dit moet binnen 14 dagen op hun bankrekening staan.
Nu heb ik helemaal niks besteld, ik heb geen (verzorg)paard, dus ik zou ook niet weten waarom ik zoiets zou bestellen. Clown
Familie heeft niks met paarden, dus zij zijn het ook niet geweest ... En toch krijg ik die rekening binnen.
Ben nu eigenlijk niet van plan om dit te betalen. Haha!

Zou iemand weten wat ik nu moet doen? Heeft iemand hetzelfde gehad? Ik ga echt niet betalen voor iets wat ik niet heb besteld ... Scheve mond

Sonja_vR

Re: Iemand ervaring met Equimatch? (Vreemde rekening)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 08:48

ik zou vandaag of maandag even telefonisch contac met ze opnemen en de stuatie uitleggen , waarschijnlijk s het dan direct opgelost
even de brief erbij houden voor het ordernummer etc ...

of mailtje sturen

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 09:45

Idd even bellen met dat bedrijf. Ik neem aan dat de "bestelling" dan kan worden geannuleerd.
In ieder geval even contact opnemen, anders blijf je waarschijnlijk herinneringen krijgen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 20:02

en als ze vervelend doen vraag je om een getekend bewijs van aflevering, dan kun je misschien achterhalen wie het wel besteld heeft.

___Tessa___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 08:43

ik heb dr geen goede ervaringen mee,
tussen de tijd dat ik het besteld had en dat ik het binnen kreeg, daar zat geloof wel 2 weken tussen.
En toen kreeg ik mijn peesbeschermers binnen, vond ik ze dr al vreemd uitzien,
helemaal scheef, dus ik denk dat trekt nog wel bij als ik ze vaker omdoe.
Maar nee hoor, dus nu zit ik met van die scheve beschermers die ik nooit gebruik omdat de pasvorm gewoon niet goed is omdat ze zo scheef zijn. Dus nee voor mij geen equimatch meer

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 08:48

Ik zou inderdaad even contact opnemen met het bedrijf.
Equimatch heeft door het land verschillende leveranciers, dus zou ik wel even kijken van welke het afkomt als ik jou was.

Ik ben overigens wel een heel tevreden Equimatch klant.
Hebben een aantal hele handige en fijne spulletjes die hier in Nederland niet verkrijgbaar zijn.
Mijn oude instructrice kan deze spullen leveren. Dus ik bestel geregeld wat bij haar.
Dit kost verder niks extra en ik bespaar zo op verzendkosten.
Is altijd binnen een week bij haar binnen en daar kan ik het dan gaan ophalen.
Kan alles rustig daar bekijken en eventueel passen.
Neem ik het, dan reken ik contant af. Vind ik het niks, dan stuurt zij het gewoon terug.
Dus zo kan ik eigenlijk nooit een miskoop doen aangezien ik de spullen eerst kan zien enz. voordat ik ze betaal.
Ben al een paar keer heel succesvol geslaagd met dingen die ik hier absoluut niet kon vinden.
Heb ook nog maar één keer iets terug laten sturen. Dat was een rijbroek die mij veel en veel te lang was.
Maar verder nooit iets, dus over de spullen op zich ben ik ook heel tevreden.

Aline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 13:56

Inderdaad even contact opnemen met Equimatch. Er zal wel ergens een foutje in zijn geslopen.

Ik heb een keer wat besteld bij equitmatch. Binnen een week had ik de spullen in huis, dus ben erg tevreden over de service van Equimatch.

CaylinnMae

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 12:32

Dit was geen rekening maar een creditnota die bedoeld was voor iemand met dezelfde achternaam,
gewoon een misverstandje, wat iedereen kan gebeuren. Ik denk dat het netter is als er eerst contact
opgenomen wordt, in plaats van het gelijk op internet zetten Haha!