Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charr_Gwen schreef:Als je de mensen duidelijk een eerlijk op de hoogte hebt gebracht van hoe hij is en doet, heb je niet echt de plicht om hem terug te nemen. Een week is idd wel kort, het zal voor dat paardje ook wel wennen zijn daar. Maar ik zou hem zelf waarschijnlijk wel terug nemen, wie weet wat ze anders met hem gaan doen of waar hij terrecht komt.
AaronYve schreef:Charr_Gwen schreef:Als je de mensen duidelijk een eerlijk op de hoogte hebt gebracht van hoe hij is en doet, heb je niet echt de plicht om hem terug te nemen. Een week is idd wel kort, het zal voor dat paardje ook wel wennen zijn daar. Maar ik zou hem zelf waarschijnlijk wel terug nemen, wie weet wat ze anders met hem gaan doen of waar hij terrecht komt.
Idd ben ik mee eens.
Als het paard hun nu al de baas is weet je eigenlijk al dat het niet goed gaat aflopen.
Dan zou ik hem persoonlijk terugnemen.
En ik zou hem niet voor de hoofdprijs terugnemen, want je hebt er ook tijd ingestoken en hoe met vervoer?
Brengen ze hem of moet je hem halen?
Ik ben ook aan het denken om hem terug te nemen, want dit gaat beslist niet goed aflopen.

crossmonster schreef:Het gaat om een minishetlander he?
Die zal dus zo'n 75 euro gekost hebben... ik zou m op halen en niks teruggeven, als ze een trailer hadden moeten huren of een vervoers bedrijf,waren ze meer kwijt geweest
beantsje schreef:Je bent in ieder geval niet verplicht om hem terug te nemen!
maar een ander idee: waarom help je ze niet een paar keer mee? Dat ze even weten hoe ze met hem om moeten gaan. Zit jij niet met je hengstje opgescheept en kunnen zij er beter mee omgaan en hebben ze er meer lol van.
't is tenslotte een mini dus ze hoeven er niet op te rijden.

als deze mensen al over zich heen laat lopen door een mini, dan is het bedroevend slecht gesteld met hun omgangsvormen..........