Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mijntjuh schreef:Nee ze heeft het niet vast laten leggen, we hebben het wel vaak mondeling besproken, maar ik heb hier altijd afwijzend op gereageerd. ik had zoiets kom op, je gaat nog jaren mee.
nooit gedacht dat dit ging gebeuren:-(
Maar als haar ouders en zus de rechtmatige eigenaar blijven wat is dan gebruikelijk met eventuele kosten? stalling en hoefsmid lijkt mij logisch als ik dat betaal, maar dierenartskosten vind ik dan weer een ander verhaal. hoe staan jullie daar tegenover?
Haar ouders ken ik ook niet persoonlijk. haar zus heb ik na het overlijden regelmatig gesproken om haar op de hoogte te houden omtrent het paardje.
Silviabol schreef:In het verleden heb ik veel topics gelezen over het grensgebied eigenaar/originele koper. Is het niet zo dat als jij de stalling en andere kosten betaald, je op een gegeven moment automatisch de eigenaar wordt?
mijntjuh schreef:Ik ken haar ouders namelijk niet persoonlijk en ik zou het vreselijk vinden als ze dadelijk over een half jaar zeggen, bedankt voor de goede zorgen, maar we hebben besloten om hem toch te verkopen. kan het me niet voorstellen, maar wil me gewoon goed indekken.
Citaat:Ter nagedachtenis aan jouw vriendin vind ik dat je gewoon dit paard een goed leven moet bieden, vind je toch dat hij niet bij jouw past of omdat je niet meer voor hem kan zijn, dan geef je hem terug. Dat kan je op papier laten zetten..
mijntjuh schreef:Lielle: waarschijnlijk als ik hem ooit zou verkopen dan zal het denk ik de bedoeling zijn dat hun het geld krijgen. kan wel kloppen dat je haar gekend hebtvolgens mij sta jij in den dungen op stal, klopt dat?