zadel/hoofdstel verzekerd..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

hennyvanamon

zadel/hoofdstel verzekerd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 18:34

wie heeft zijn inboedel, zijn inhoud van het kastje op de manege verzekerd, bijv zadel/laarzen/cap/hoofdstel e,d, bij wie hebben jullie die verzekering lopen, en hoeveel betaal je , en voor wat voor bedrag ben je dan verzekerd.wat zijn de eisen van de verzekering. en wie heeft ervaring met diefstal, en deed de verzekering toen moeilijk over het uitbetalen. gr henny.

Anoniem

Re: zadel/hoofdstel verzekerd..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 09:45

HAR --> TAO.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 10:02

Een goede inboedelverzekering verzekerd ook inboedel die zich (tijdelijk) ergens anders bevindt; mits in een afgesloten ruimte en braaksporen. ik weet niet meer welke verzekering mijn ouders hadden, maar ik heb wel alles betaald gekregen, toen ze op de manege hadden ingebroken.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:23

Hippo

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:23

London verzekeringen doen het ook

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 14:26

Ik wil mijn zadel bij Hippo laten meeverzekeren, ben alleen nog niet echt achter de kosten.

Hippo doet overigens alleen je zadel en tuig, geen laarzen (ondanks dat de site anders vermeld Boos! )

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 18:02

ikke schreef:
Een goede inboedelverzekering verzekerd ook inboedel die zich (tijdelijk) ergens anders bevindt; mits in een afgesloten ruimte en braaksporen. ik weet niet meer welke verzekering mijn ouders hadden, maar ik heb wel alles betaald gekregen, toen ze op de manege hadden ingebroken.

Dat was 'vroeger' idd het geval, vaak wel als het in een stenen bouwsel lag. Hout wilden ze wel eens moeilijker over doen.
Maar tegenwoordig hebben de verzekeringen een nieuwe fenomeen ontwikkeld; de 'buiten'verzekering. Leuke geldklopperij dus, want hierbij zijn spullen die buiten het eigen adres vertoeven ineens niet meer verzekerd mits men niet zo een aparte verzekering erbij heeft.

Iedereen moet dus even zijn eigen kleine lettertjes lezen.