Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Niet aan beginnen. Lees o.a. hier waarom: [TAO] Vervolgvraag bodem trailer
Een rubber vloer zal altijd wel ergens een beetje vocht gaan doorlaten. Dat vocht kan niet meer weg en je vloer gaat rotten. De vloer eerst lakken werkt niet, de gietvloer houdt niet op een gelakte ondergrond!
Losse rubber mat op een goed gelakte vloer is de beste oplossing.
Emilia schreef:ikke schreef:Niet aan beginnen. Lees o.a. hier waarom: [TAO] Vervolgvraag bodem trailer
Een rubber vloer zal altijd wel ergens een beetje vocht gaan doorlaten. Dat vocht kan niet meer weg en je vloer gaat rotten. De vloer eerst lakken werkt niet, de gietvloer houdt niet op een gelakte ondergrond!
Losse rubber mat op een goed gelakte vloer is de beste oplossing.
Ja, daar had ik idd ookal aan gedacht maar die matten zijn zo zwaar. En om die dan elke keer eruit te halen....

runningkawa schreef:Maar ikke...ik vraag me wat af
Waarom kan de trailerboer het wel maken, maar een particulier niet?
De trailerboer maakt ze toch ook gewoon zelf?
runningkawa schreef:Ik bedoel, de trailermaker levert het merendeel van de trailers ook af met een gietvloer.
Deze trailers zijn ook allemaal handgemaakt.
Als je nu zelf een trailer op knapt, waarom kan dan een gietvloer niet? Toch ook gewoon handgemaakt.
Of vind jij dat de trailerfabriek ook beter/verstandiger geen gietvloer kan verkopen/maken?