Welke van de twee merken trailer Atec of Thiel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zomon

Welke van de twee merken trailer Atec of Thiel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-08 16:01

Na een tijdje zoeken heb ik nu twee 1.5 paards trailers gevonden die in aanmerking komen om aan te schaffen.

De Atec Olympialine en de Thiel Pico

Ik zit met max gewicht van 1200 kg ( trailer + laadvermogen)dus een hoop trailers zijn al afgevallen aangezien ik een alu of poly bodem wil met een poly opbouw.
Beide merken zijn mij niet bekend qua wegligging en duurzaamheid.
Heeft iemand ervaring met een van de trailers?

creabea

Re: Welke van de twee merken trailer Atec of Thiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 10:59

Hoi, ik ken alleen de atec olypialine,en vind het een fijne trailer, met goede wegligging!

Stacy S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 16:20

Wij hebben een Atec Olymplialine.. Maar die van ons heeft een laadvermogen van 1600kg...
Polyester wil niet zeggen dat de trailer ook minder weegt, het zijn gewone houten trailers met een poly laag erover gespoten, de bodem is ook gewoon van hout.. Polyester is ook niet duurzamer ofzo maar gewoon Luxe voor het oog.. Pling Cool

Verder is het een hele fijne trailer. De 2 verzorgingsdeurtjes zijn ook super handig! We hebben onze trailer nu dik 2,5 jaar en er is nog nooit iets mee geweest...

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 16:21

De Atec heb ik goede verhalen over gehoord, de andere heb ik geen ervaring mee..