eigenaar van paard op vakantie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lacuna

eigenaar van paard op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 11:26

Hallo!

De eigenaresse van "mijn" verzorgpaard gaat binnenkort op vakantie. In die periode zorg ik voor het paard. Ik heb zelf ook een eigen pony, dus ik weet wat de verzorging van een paard inhoudt.
Ik heb verder adresgegevens en telefoonnummers waar de eigenaresse te bereiken is, evenals nummers van de dierenarts en de hoefsmid. Ze zorgt ervoor dat er voldoende voer aanwezig is, en dat er wat geld klaarligt mochten we toch iets tekortkomen. (niet dat ik dat zelf niet voor hem over zou hebben, maar dat wilde ze nu eenmaal graag)
Daarnaast staat hij op een pensionstalling waar ik de winter ook doorgebracht heb met mijn eigen pony, en waar ik de mensen ken (en waar mijn instructrice ook staat, mocht ik vragen hebben of iets)
Zijn er verder nog dingen die ik moet weten/waar ik rekening mee moet houden?

Groetjes, Lacuna

Judje

Re: eigenaar van paard op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:44

Is het misschien handig om de papieren van het paard bij je te hebben?
Mocht er wat gebeuren en je moet de weg op heb je iig de verplichte papieren bij je.

Katja

Re: eigenaar van paard op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:48

Eventuele gegevens van de verzekering zijn handig en ik spreek vaak af tot welke kosten een dierenarts mag gaan.
Dus als hij met spoed geopereerd moet worden voor koliek of de eigenaar dat wil of niet. Soms moet je dingen heel snel beslissen en is de eigenaar misschien even niet bereikbaar.