kalmerende pasta geven voor op de trailer.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

criollolover

kalmerende pasta geven voor op de trailer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 09:16

wie heeft er ervaring met kalmerende pasta tijdens vervoer paard? ik heb een 2 jarige gekocht en die heeft niet of nauwelijks ervaring met de trailer. de rit gaat ongeveer 1 1/2 uur duren. er zijn idd veel pasta's die je wel een uur van te voren moet geven. ik zoek eigenlijk iets dat het paard niet helemaal versurfd is en wat vrij snel gaat werken. wie heeft er tips voor mij??

cissy

Re: kalmerende pasta geven voor op de trailer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:35

hou er rekening mee dat met pasta het paard minder snel reageert en dus ook eerder onderuit gaat in de trailer, ik ben er geen voorstander van.

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 15:57

Tranquilgel misschien maar dat moet je bij de DA halen als het goed is, Ik ben zelf ook geen voorstander van op voorhand al kalmerende pasta te gaan gebruiken. Je kan altijd naar je DA gaan en daar evtnueel even overleggen.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 17:52

Ik zou zo wie zo niets geven. Wel een hooinet voor onderweg dan heeft ze wat te knabbelen.

creabea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 11:01

Ik heb mijn jaarlinghengst met de trailer weggebracht en hem voor de zekerheid 3 streepjes gegeven. Hij was niet van de wereld, maar wel de spanning eraf. Heeft de hele rit stil gestaan. Ik ben voor (was traquigel)