Wat kost een betuigde haflinger en een groene 3 jarige tinke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

Wat kost een betuigde haflinger en een groene 3 jarige tinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 12:13

Voor school maak ik een bedrijfanalyse en ben ik op zoek naar de marktconforme prijzen van een goed betuigde en doodbrave haflinger ruin. Daarnaast zou ik graag willen weten wat een 3 jarige groene tinker kost. Kunnen jullie een schatting geven, of hebben jullie bronnen, (literatuur, internet, artikelen etc) waar je dit in kunt terug vinden?

Alicia2u

Re: Wat kost een betuigde haflinger en een groene 3 jarige tinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 12:19

Ik zou zeggen: kijk eens op marktplaats wat de markt doet. Het is nu lente; paarden houden wordt weer goedkoper, dus meestal is er dan wat minder aanbod.
Er zijn helaas geen instanties die dit soort cijfers registreren en controleren.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-08 12:41

Ik heb al op mp gekeken, maar daar staat vaak n.o.t.k

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 12:43

als ik het goed begrijp is dit dus een opdracht voor school..
en die moet je toch écht zelf maken..
dit soort topics zijn niet toegestaan.

Met een beetje zoekwerk en inlichtingen inwinnen kun je hier zelf ook achter komen.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 14:44

Dit topic hoort op STW maar ipv het te verplaatsen zet ik hier een slotje.
Hier even een quote uit de regels van STW:

Citaat:
Het is niet toegestaan om hier huiswerktopics te plaatsen. Maak gebruik van je schoolboeken, vraag het je leraar, vraag het je medeklasgenoten, vraag het aan je ouders en de buren. Zoek dan op internet op een website over schoolzaken of met een van de vele zoekmachines het antwoord op. Heb je het dan nog niet gevonden? Of kom je er inmiddels niet meer uit? Dan mag je een goed onderbouwd topic op dit forum starten waarin je duidelijk laat zien wat je zelf al gedaan hebt en waar je vastloopt.

Ik zie hier geen uitleg over wat je zelf al hebt gedaan om antwoorden te vinden, alleen op MP kijken is echt niet genoeg.
Doe zelf nog even wat beter je best en gebruik zo veel mogelijk zoekmachines, je zou ook handelsstallen kunnen bellen, kortom, niet de makkelijkste weg kiezen maar er zelf eerst even achteraan gaan Knipoog