Bedankt voor de tips! Ik heb nog een stuk schuimrubber liggen, misschien dat ik dat vandaag nog even tegen de rechter wand aan doe. Iig geen zweetdeken op 
Mijn vader rijd absoluut heel rustig. We weten waardoor het komt dat ze tegen de wand aan hangt, de 5e keer dat we met haar weggingen hebben we haar links geladen op een 2 paards trailer, ze brak de hele tent af en kwam helemaal over de zijk van de trailer af. De vorige eigenaar had hier ook ervaring mee, dat wist ik toen nog niet, en die laadde haar alleen nog maar rechts, dat ging wel goed.
Sinds die ervaring staat ze niet meer zo rustig als voorheen, maar gaat het wel iedere keer een stuk beter. Soms staat ze heel stil en merken we amper dat er een paard op de trailer staat. Soms stampt ze nog in de bochten, ookal gaan we rustig en word er heel vloeiend gereden. Ze word dan van de rechter wand afgehaald terwijl die haar steun is, denk ik.
Maargoed, de reden is dus bekend!
Ik ga vanmiddag kijken voor het schuimrubber, en ik hoop dat de ellende dan voorbij is!
Heel erg bedankt voor de tips! En natuurlijk mogen er nog meer komen wbt het hangen tegen de wand.