Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

charlotvanre schreef:ik zou maken dat ze getraind dat ze wel in de trailer gaat dan dat verdoof-gedoe!!!!
Ik vind het echt erg. Je wil je paard op training sturen en het is nog zelfs zo niet getraind dat het in een trailer wil...
Verdoving is nooit een oplossing van het probleem... alleen de gemakkelijkste voor korte duur.
Bij de site paardnatuurlijk.nl staat er hoe trailerladen aanleren![]()
Groetjes
Veel succes, verder denk ik dat het geen kwaad kan het paard met sedalin op de trailer te zetten, maar idd geen hooizak ofzo in de trailer hangen dus ook je andere paard zal het dan zonder eten moeten doen. Weet niet in hoe verre dat een probleem zal zijn. In ieder geval heel veel succes! 

nielsd schreef:Een echte boktreactie. Maar niet uit, daar is het bokt voor
Ja, wij weten wel hoe we het moeten aanleren. Maar soms moeten paarden onverwachts snel weg.
En verder is dit paard wel getraint, ik heb haar zadelmak gemaakt etc. Maar de trailer gaat gewoon niet goed, dat komt nog wel, kunnen ze daar ook wel aanleren.
Dus svp, geen gezever over aanleren en dat soort dingen
guenivere: Mijn andere paard kan wel zonder hooizak, het is maar een rit van 1,5 uur
nielsd schreef:Een echte boktreactie. Maar niet uit, daar is het bokt voor
Ja, wij weten wel hoe we het moeten aanleren. Maar soms moeten paarden onverwachts snel weg.
En verder is dit paard wel getraint, ik heb haar zadelmak gemaakt etc. Maar de trailer gaat gewoon niet goed, dat komt nog wel, kunnen ze daar ook wel aanleren.
Dus svp, geen gezever over aanleren en dat soort dingen
guenivere: Mijn andere paard kan wel zonder hooizak, het is maar een rit van 1,5 uur
nielsd schreef:Nou meid. Veel plezier daarmee.
Ik vraag niet hoe ik iets moet aanleren, ik vraag of dit kan.