Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amnesia schreef:maar is het niet gewoon fijner voor een paard om lekker tegen de schotten te hangen ipv schrap zetten..?
en hoe zet je een paard dan diagonaal? zo blijft ie toch niet staan?
Sterker nog, de meeste paarden gaan zelf netjes diagonaal staan. amnesia schreef:maar is het niet gewoon fijner voor een paard om lekker tegen de schotten te hangen ipv schrap zetten..?
Urielle schreef:Een eenpaardstrailer ligt vreselijk onstabiel op de weg.
Daarnaast vinden veel paarden het ook fijn om met de benen wat wijder te gaan staan juist voor hun balans. In een tweepaardstrailer gaan ze dan eerder tegen de schotten hangen.
Ir111 schreef:Persoonlijk leun ik liever ergens tegen aan dan dat ik helemaal los sta in een bus. Maar ik heb nog nooit op handen en voeten in de bus gestaan dus ik kan het niet echt vergelijken.
Hoeftniet schreef:Je kan er altijd een tussenschot in laten zetten als je per se wil. Het smalle gedeelte kun je gebruiken voor je zadel en spulletjes.
amnesia schreef:dat dacht ik al idd..
een 1 paards ziet er al zo smal en sullig uit...
maar is het niet gewoon fijner voor een paard om lekker tegen de schotten te hangen ipv schrap zetten..?
en hoe zet je een paard dan diagonaal? zo blijft ie toch niet staan?
Maar wat zouden jullie mij aanraden...ik heb een hele smalle e pony...
is een 1.5 paards dan niet een beetje te wijd?
het is wel fijn dat je dan ruimte hebt voor je paard opzadelen..maar is het voor het paard zelf ook fijn?
xx
Urielle schreef:Een eenpaardstrailer ligt vreselijk onstabiel op de weg.
Daarnaast vinden veel paarden het ook fijn om met de benen wat wijder te gaan staan juist voor hun balans. In een tweepaardstrailer gaan ze dan eerder tegen de schotten hangen.
En volgens mij moet je bij een 1,5 een aanhanger rijbewijs hebben?

Zoezi schreef:Voordeel van een 1 paardtrailer is dat je er langs kan kijkenEn volgens mij moet je bij een 1,5 een aanhanger rijbewijs hebben?
Mijne heb ik ook 2de hands gekocht
Bij mij was het een geld kwestie, de 1 paardtrailer was gewoon simpelweg te betalen