Ventilatie in vrachtwagentje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marjor

Ventilatie in vrachtwagentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 20:41

Sinds een maand of vier heb ik een vrachtwagentje voor mijn New Forest gekocht. Er zit voor de ventilatie alleen een dakluik in dat geopend kan worden. Tot op heden was dit voldoende, maar nu het wat warmer wordt, wordt het wel erg benauwd binnen. Ik wil dus meer ventilatie gaan aanbrengen. Alleen ik zit erg te twijfelen of ik aan beide kanten een schuifraam plaats of meerdere roosters. Het eerste is prijzig het tweede een stuk minder. Wie o wie kan mij bij mijn twijfel helpen????

MSQuincyTE

Re: Ventilatie in vrachtwagentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 03:12

Ik denk dat je die vraag beter aan een dealer kunt stellen, die hebben er meer verstand van

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 07:42

Kijk eens bij Wildkamp, www.wildkamp.nl zoek op ventilatieroosters of op artikelnummer 550892 Dat zijn uitermate goede roosters. Niet goedkoop, maar zeer netjes en strak in te bouwen, geen tocht en geen risico op verzwakking van de constructie (zolang je de hoofddragers niet doorzaagd).
Om er zeker van te zijn dat ze goed waterdicht zijn, kit je af met Wurth carrosseriekit. Ook geen goedkoop spul (reken op 30 - 40 euro voor 310ml patroon) maar blijft gegarandeerd langer waterdicht dan willekeurig welke hobbykit van de Gamma, Praxis of lokale doe-het-zelver.

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-08 19:34

30 tot 40 euro per patroon?????????

ik mag hopen dat jij dat niet hoeft te betalen, want ik koop het toch heeeeeeeeeeeeeeeel wat stukken goedkoper in!!!