Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Been there, done it too.
Rob_H schreef:Dat is zo een beetje wat er met deze ook gaat gebeuren![]()
Ik ben blij verrast met hoe zo een Westfalia in elkaar zit.
Alles is los te krijgen zonder veel poespas.
het wordt een meer maanden plan![]()
Eerst alle nieuwe wanden al prepareren met epoxy en dan per stuk wisselen (5x)
De wanden zijn 15mm.Ik wilde eigenlijk 18mm gaan gebruiken,maar de plaat wordt in de achtersteun *geschoven* en incl de epoxy kom ik al snel op 19/20mm.Ben bang dan zelfs die paar mm gaat zorgen voor problemen. Is dat zo??????
Ik wil eventueel alle spullen bij http://www.jdehaangereedschappen.nl/fra ... tao_nw.htm bestellen.
Iermand een beter adres??? (Ikke????)
ikke schreef:Overigens kun je ook de truc uithalen die origineel wordt gebruikt: groef zagen in de kopse zijde van de wand en dan de buitendelen tegen elkaar drukken.
Gelukkig hoeven wij wrs alleen maar het hout te vervangen. Ijzerwerk ziet er nog heel goed uit.
Rob_H schreef:ikke schreef:Overigens kun je ook de truc uithalen die origineel wordt gebruikt: groef zagen in de kopse zijde van de wand en dan de buitendelen tegen elkaar drukken.
Deze snap ik niet helemaal.![]()
Kan me niet 123 een voorstelling maken van wat je bedoeld.
Vickelientje schreef:Ohw, 1 klein vraagje, want jullie zijn er al over uit hoe je de kopse kanten moet behandelen...![]()
Heb ik het goed als ik zeg, beetje rond afschuren? en grondlak? (is dat gewoon grondverf of iets anders?)... en dan een goede lak (maar welke?).
Verder geen tips van mij, maar veel plezier en suc6 ermee!

Rob_H schreef:@Ikkke.
Krijg zin om aan m'n eigen trailer te beginnen... nog paar daagjes wachten.Rob_H schreef:1x is genoeg volgens de gebruiksaanwijzing,maar ik doe 2 of lagen