Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Klara16 schreef:Waarom zou je met een jaarling zo'n uitstap willen doen? Laat hem toch lekker in het land waar hij hoort! Er is nog tijd genoeg om hem alles te leren, laat hem nu maar kind zijn.
Het is geen hondje hoor!
Iris_Z schreef:Klara16 schreef:Waarom zou je met een jaarling zo'n uitstap willen doen? Laat hem toch lekker in het land waar hij hoort! Er is nog tijd genoeg om hem alles te leren, laat hem nu maar kind zijn.
Het is geen hondje hoor!
Volgens mij word hier niet om gevraagd!
Klara16 schreef:![]()
![]()
Een jaarling hoort niet bij een meisje aan de hand door het bos te rennen. Een jaarling moet een paarden-opvoeding krijgen door andere paarden!
Dit is weer zo'n typisch voorbeeld van een paard wiens karakter al van jongs af aan misvormd wordt doordat mensen er teveel mee rondsleuren. want hij is zo lieffff![]()
Paarden en pony's jonger dan 2,5 jaar horen in het land bij andere paarden. Het is niet omdat hij maar 50 cm hoog is, dat hij ook als een hondje behandeld moet worden.
Net zoals dat je koeien wel mag slachten maar paarden niet..
maargoed laten we het ontopic houden, want er werd helemaal niets gevraagd over jou opmerking Klara16 schreef:Ik bedoel het ook niet zo absoluut, maar k zie weer zo'n bijtgrage, sneaky, knip-ik-heb-je shet in de maak. Als je begrijpt wat ik bedoel...
Klara16 schreef:![]()
![]()
Een jaarling hoort niet bij een meisje aan de hand door het bos te rennen. Een jaarling moet een paarden-opvoeding krijgen door andere paarden!
Dit is weer zo'n typisch voorbeeld van een paard wiens karakter al van jongs af aan misvormd wordt doordat mensen er teveel mee rondsleuren. want hij is zo lieffff![]()
Paarden en pony's jonger dan 2,5 jaar horen in het land bij andere paarden. Het is niet omdat hij maar 50 cm hoog is, dat hij ook als een hondje behandeld moet worden.
Michelle_x schreef:Wie weet staat hij overdag wel gewoon in het land, bij andere paarden.. dat hij een uitstapje naar het strand of bos maakt is niks mis mee, lekker laten wennen..
snap niet waar je zo'n drama om maakt? Een kind gaat toch ook wel eerder dan 2.5 op uitstapjes met zijn/haar ouders...
imo reageer je iets te 'penny' als ik het zo mag zeggen.
Klara16 schreef:Ik bedoel het ook niet zo absoluut, maar k zie weer zo'n bijtgrage, sneaky, knip-ik-heb-je shet in de maak. Als je begrijpt wat ik bedoel...
bij mn veulen had ik het ook niet gedaan maarja die mocht wel vies worden (voor de hengstenkeuring) en die stond toch rustig.
Wij deden het ook al met ons veulen van een paar maandjes oud. Met moeders mee dan, dat wel. Ze leren je zo goed kennen en goed aan de hand meelopen.
kimmie261 schreef:ik gebruik nooit beschermers bij paarden op een trailer,en ik heb echt een heleboel paarden vervoerd,maar dat terzijde..
ik heb 3 shetten vervoerd in een 1,5 paards en ik laat ze er gewoon los instaan...
beetje hooi erbij,en dat gaat prima,zonder beschermers