Verzekering

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pascalleee

Verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 20:52

er zijn zoveel vragen over vezekeringen.. dus ik weet niet of de mijne er tussen staat..

Ik wou even weten hoeveel een verzekering ongeveer kost ( per maand / jaarlijks )

En wat kun je allemaal met een verzekering voor je paard..
en bespaar je veel met een verzekering ??
Bijvoorbaard dank!

Waratje

Re: Verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 21:26

Ja, jouw vragen staan al in diverse topics Clown

Wat een verzekering kost hangt af van diverse zaken, beste methode is gewoon op internet de verschillende aanbieders opzoeken en dat met elkaar vergelijken.
Of je bespaard met een verzekering is maar zeer de vraag, als je de DA nooit nodig hebt, dan bespaar je niets, maar kost het juist geld, maar als je om de haverklap de DA op de stoep hebt staan, bespaar je misschien wel een hoop.
Persoonlijk kies ik voor niet verzekeren, ik heb gewoon een fatsoenlijke spaarpot staan voor mijn paard en ik heb heel veel onnodige premie uitgespaard, want de DA komt bij mij eigenlijk alleen voor de jaarlijkse enting Duivel

Tanja

Re: Verzekering

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:10

Zie de links die hierboven gegeven worden.
Als je niet weet of je vraag er tussen staat kun je natuurlijk heel simpel zélf even de zoekmachine gebruiken en te kijken of je vraag ergens tussen staat Knipoog
Hier nu een slotje.